Equa Smart - inteligentna butelka, stal, ciemnoszary
400,68 zł
342,36 zł
278,34 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Butelka Equa Smart Bottle - ciemnoszara
Szlachetne materiały, harmonijne kolory, doskonała funkcjonalność. Oto butelka Equa Smart.
Konstrukcja i materiały
Butelka Equa wyróżnia się nienagannym wzornictwem i luksusowymi materiałami.
Pojemność 680 ml mieści się w dwuściennej obudowie ze stali nierdzewnej z pokrywką z prawdziwego marmuru.
Zdrowy styl życia
Equa motywuje do optymalnego spożycia wody i dobrych nawyków związanych ze stylem życia.
Butelka zapali się, zanim rozpoczną się procesy związane z odwodnieniem.
Aplikacja Equa
Aplikację towarzyszącą można pobrać bezpłatnie na systemy iOS i Android.
W oparciu o styl życia i dane osobowe, zaleci dzienne spożycie wody.
Właściwości butelki
- 100% nieprzepuszczalność
- Korpus butelki ze stali nierdzewnej
- Funkcja termostatyczna - utrzymuje niską temperaturę napoju przez 24 godziny, a wysoką przez 12 godzin.
- Matowa powierzchnia
- Pokrywa wykonana z prawdziwego marmuru i galwanizowanego wytrzymałego tworzywa sztucznego
Specyfikacja techniczna
- Pojemność: 680 ml
- Zasilanie trackera: 3 VDC /- 5%, 250 mA
- Akumulator litowo-jonowy: 3,7 V, 250 mA
- Średnica: 73 mm
- Wysokość: 250 mm
Equa - marka, która stawia na jakość
Equa kładzie duży nacisk na zrównoważony rozwój, szczegóły i jakość.
Konstrukcja, funkcje i materiały mają jeden cel - pomóc ci skupić się na swoich celach i znaleźć równowagę między ciałem, umysłem i środowiskiem.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.