EP2235/40 ESPRESSO PHILIPS

- 12%

zdjęcie ilustracyjne

EP2235/40 ESPRESSO PHILIPS
EP2235/40 ESPRESSO PHILIPS
EP2235/40 ESPRESSO PHILIPS
EP2235/40 ESPRESSO PHILIPS
EP2235/40 ESPRESSO PHILIPS
EP2235/40 ESPRESSO PHILIPS
EP2235/40 ESPRESSO PHILIPS
EP2235/40 ESPRESSO PHILIPS
EP2235/40 ESPRESSO PHILIPS
EP2235/40 ESPRESSO PHILIPS
Kod produktu
741009745
Producent
PHILIPS
Punkty lojalnościowe: 113
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Philips Series 2200 LatteGo EP2235/40

Automatyczny ekspres do kawy zapewniający doskonałą kawę

Opis

Ekspres do przygotowywania 3 rodzajów napojów kawowych za naciśnięciem jednego przycisku.

Parzenie dwóch filiżanek kawy jednocześnie lub używanie gorącej wody.

Możliwość użycia kawy mielonej.

Cechy

  • Intuicyjny ekran dotykowy ułatwiający obsługę.
  • W 100% ceramiczne młynki z 12-stopniową regulacją grubości mielenia kawy.
  • 3 ustawienia intensywności kawy i temperatury wody.
  • Regulowany rozmiar miseczki do 150 mm.

LatteGo

Aksamitnie miękka pianka mleczna dzięki innowacyjnemu spieniaczowi do mleka.

Szybka i łatwa konserwacja, spieniacz można myć w zmywarce.

AquaClean

Do 5000 filiżanek kawy bez odkamieniania dzięki filtrowi AquaClean.

Projektowanie i budowa

Kolor: czarny błyszczący/czarny, panel przedni: brązowy.

Wyjmowana jednostka spalania i zbiornik na wodę.

Pieczęć zapachowa

Zachowuje aromat ziaren kawy podczas przechowywania.

Specyfikacja techniczna

EAN: 8710103887324

Moc: 1500 W

Pojemność zbiornika na wodę: 1,8 l

Pojemność pojemnika na ziarna kawy: 275 g

Maksymalna wysokość kubka: 150 mm

Ciśnienie pompy: 15 bar

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Wyświetlacz
Marka
System aromatów
Automatyczne spłukiwanie
Auto-cappuccino
Aut. odkamieniacz
Użycie kawy mielonej
Młynek do kawy
Kubki grzewcze
Dysza parowa
Funkcja ciepłej wody
Rodzaj ekspresu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29676 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni