Ekspres do kawy SCE 7000BK SENCOR
514,85 zł
489,11 zł
397,65 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Ekspres do kawy Sencor SCE 7000BK
Wysokiej jakości ekspres do kawy SCE 7000BK renomowanej marki Sencor zapewnia doskonały smak świeżo parzonej kawy w Twojej kuchni.
Zintegrowany młynek do kawy
Zintegrowany młynek może pomieścić do 200 g ziaren kawy. Za pomocą pokrętła można ustawić żądaną grubość mielenia.
Przygotowanie kawy na 2-12 filiżanek
Użyj czytelnego panelu sterowania, aby wybrać żądaną liczbę filiżanek. Urządzenie może przygotować jednorazowo od 2 do 12 filiżanek kawy.
Stały filtr wymienny
Sencor SCE 7000BK jest wyposażony w stały wyjmowany filtr, który jest łatwy do mycia i nie pochłania aromatów kawy.
Funkcja automatycznego włączania
Ekspres posiada funkcję automatycznego włączania kroplówki. Wystarczy wybrać czas na kawę lub herbatę, a ekspres włączy się automatycznie.
Tryb utrzymywania ciepła
Po zakończeniu nalewania urządzenie automatycznie przełącza się w tryb KEEP WARM i utrzymuje temperaturę napoju do 35 minut.
System Drip Stop
Praktyczny system Drip Stop natychmiast zatrzymuje kapanie napoju po zdjęciu czajnika z urządzenia.
Szklany czajniczek z praktyczną pokrywką
Praktyczny czajnik o pojemności 1,5 litra jest wykonany z wysokiej jakości szkła i ma zamykaną pokrywkę oraz izolowany termicznie uchwyt.
Parametry techniczne
- Moc: 900 W
- Długość kabla zasilającego: 1 m
- Wymiary (dł. × szer. × wys.): 315 × 205 × 430 mm
- Waga: 4,4 kg
- EAN: 8590669269402
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.