Dziecięca hulajnoga trójkołowa MAXI SCOOTER ULTIMATE

- 10%

zdjęcie ilustracyjne

Dziecięca hulajnoga trójkołowa MAXI SCOOTER ULTIMATE
Dziecięca hulajnoga trójkołowa MAXI SCOOTER ULTIMATE
Dziecięca hulajnoga trójkołowa MAXI SCOOTER ULTIMATE
Dziecięca hulajnoga trójkołowa MAXI SCOOTER ULTIMATE
Dziecięca hulajnoga trójkołowa MAXI SCOOTER ULTIMATE
Kod produktu
8H-060-EX
Producent
ENERO
Punkty lojalnościowe: 10
0 ocen
W magazynie 19 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

242,45 zł

218,20 zł

177,40 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 218,17 zł
W magazynie 19 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

218,20 zł

242,45 zł

177,40 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Dziecięca hulajnoga trójkołowa MAXI SCOOTER EXTREME

Stylowy wygląd i podświetlane koła LED

Wybierz jeden z kilku kolorów dla swojego malucha. Dzięki tej hulajnodze Twoje dzieci zawsze będą w centrum uwagi.

Towarzysz na długi czas

Dzięki nośności do 50 kg i regulowanej wysokości kierownicy, ta hulajnoga będzie rosła wraz z dzieckiem.

Idealny do spacerów i gier

Hulajnoga Maxi Scooter doskonale nadaje się do spacerów, zabawy z przyjaciółmi lub jako środek transportu do szkoły lub przedszkola.

Bezpieczeństwo i wygoda

Wzmocniona konstrukcja i antypoślizgowa platforma gwarantują bezpieczeństwo i komfort podczas użytkowania.

Parametry:

  • Wymiary: długość 47 cm / szerokość 23 cm
  • Kierownica: 3 poziomy regulacji wysokości: 78-84-90 cm (od podłoża)
  • Wysokość od platformy do kierownicy: 67-90 cm
  • Talerz: 42 cm długości / 13,5 cm szerokości
  • Koła: przednie: średnica 120 mm / 2,8 cm, tylne: średnica 80 / 2,4 cm
  • Łożyska: ABEC7

Przeznaczony dla dzieci powyżej 3 roku życia. Maksymalne obciążenie: 50 kg.

Materiał hulajnogi: tworzywo sztuczne (PP, PU) aluminium. Waga: 2,5 kg.

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Rozmiar koła
Szerokość
Długość
Masa
Maksymalna ładowność
Hamulce
Inne właściwości
Łożyska
Kupuję na
Regulowana wysokość kierownicy
Przednie koła
Świecące koła (LED)
Typ koła
Typ hulajnogi
Tylne koło

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29769 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

89% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni