DeLonghi EDG426.GY Ekspres do kawy na kapsułki Nescafé Dolce Gusto Genio S Touch, 1400 W, 15 barów, sterowanie dotykowe
463,25 zł
376,63 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
DeLonghi EDG426.GY Nescafé Dolce Gusto Genio S Touch
Ekspres do kawy na kapsułki ze sterowaniem dotykowym
Genio S Touch to najwyższej jakości ekspres do kawy z serii NESCAFÉ Dolce Gusto. Sterowanie jest intuicyjne dzięki ekranowi dotykowemu.
Nowoczesna i kompaktowa konstrukcja
Nowoczesny antracytowy kolor i kompaktowe wymiary sprawiają, że ten ekspres do kawy pasuje do każdej kuchni.
Zbiornik na wodę
Zbiornik o pojemności 0,8 litra jest łatwy do napełniania i czyszczenia.
System kropelkowy
Kapsułki są hermetycznie zamknięte, co gwarantuje długotrwały aromat świeżo zmielonej kawy.
Ciśnienie 15 bar
Pompa ciśnieniowa 15 bar zapewnia doskonałe rezultaty podczas parzenia kawy.
Kompaktowy i lekki
Ekspres jest lekki i kompaktowy, co ułatwia jego przenoszenie.
Automatyczne wyłączanie
Po 5 minutach bezczynności ekspres do kawy wyłącza się automatycznie, oszczędzając energię.
Dane techniczne
- Wymiary (szer. x gł. x wys.): 110 x 270 x 280 mm
- Pojemność pojemnika na wodę: 0,8 l
- Ciśnienie pompy: 15 bar
- Waga: 2 kg
- Napięcie / częstotliwość: 220-240 V, 50/60 Hz
- Moc: 1400 W
Funkcje
- Sterowanie: dotykowe
- Alarm odkamieniania: Tak
- Regulowane podparcie miseczki: tak
- Wyjmowana tacka ociekowa: Tak
- Automatyczne wyłączanie: tak
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.