Delock Adapter USB Type-C™ Stecker > VGA / HDMI / DVI / DisplayPort żeński czarny
257,12 zł
230,94 zł
187,76 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Ten adapter firmy Delock jest idealnym towarzyszem podróży lub prezentacji dzięki czterem różnym portom wideo. Monitor VGA, HDMI, DVI lub DisplayPort można podłączyć do komputera za pomocą USB-C™ i DisplayPort obsługującego tryb alternatywny. Ponadto adapter może działać na Thunderbolt™ 3. Specyfikacja - Złącze: 1 x USB Type-C™ męskie > 1 x VGA 15-pinowe żeńskie 1 x HDMI-A 19-stykowe żeńskie 1 x DVI 24 5 żeńskie 1 x DisplayPort 20-pinowe żeńskie - Chipset: VL100, PS8348B, PS8338B, IT6516, IT6561 - Specyfikacja DisplayPort 1.2 i High Speed HDMI - DVI-D (pojedyncze łącze), VGA nie jest podłączone - Można podłączyć tylko jeden monitor - Rozdzielczość: DisplayPort do 3840 x 2160 @ 60 Hz (w zależności od systemu i podłączonego sprzętu) podłączonego sprzętu) HDMI do 3840 x 2160 @ 30 Hz (w zależności od systemu i podłączonego sprzętu) DVI i VGA do 1920 x 1080 @ 60 Hz (w zależności od systemu i podłączonego sprzętu) podłączonego sprzętu) - Pobór mocy: maks. 1,5 W - Długość kabla bez złączy: ok. 15 cm - Kolor: czarny Wymagania systemowe - Linux Kernel 4.6 lub nowszy - Mac OS 10.13.3 lub nowszy - Windows 7/7-64/8.1/8.1-64/10/10-64 - Komputer PC lub laptop z wolnym portem USB Type-C™ i alternatywą modemem DisplayPort lub - Komputer PC lub laptop z wolnym portem Thunderbolt™ 3 Zawartość opakowania - Adapter USB-C™ > VGA / HDMI / DVI / DisplayPort Opakowanie - Pudełko kartonowe
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.