Czajnik termiczny KE 8140 Black Catler

zdjęcie ilustracyjne

Czajnik termiczny KE 8140 Black Catler
Czajnik termiczny KE 8140 Black Catler
Czajnik termiczny KE 8140 Black Catler
Czajnik termiczny KE 8140 Black Catler
Czajnik termiczny KE 8140 Black Catler
Czajnik termiczny KE 8140 Black Catler
Kod produktu
741012353
Producent
CATLER
Punkty lojalnościowe: 9
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Oszczędzaj przyrodę i nie gotuj niepotrzebnie litrów wody
Czajnik Catler KE 8140 B to inteligentne rozwiązania do codziennego gotowania wody. To jednocześnie czajnik i termos. Czajnik elektryczny szybko gotuje wodę w temperaturze 100°C, a termos utrzymuje ją przez kilka godzin dzięki warstwie próżniowej między płaszczami. Nie musisz cały czas go gotować, oszczędzasz czas, energię i środowisko. Woda pozostaje wystarczająco gorąca przy minimalnej energii do podgrzania. Czajnik pracuje cicho i jak najbezpieczniej - ściany są zimne nawet podczas gotowania, a dzięki blokadzie pokrywki nie ulatnia się ani kropla, gdy się przewróci.

Czajnik elektryczny i termos w jednym
Pojemność 1,7 l
Solidna obudowa zewnętrzna i wewnętrzna wykonana ze stali nierdzewnej
Szybka i cicha praca
Maksymalne bezpieczeństwo
Blokada pokrywy zapobiegająca oparzeniom
Dysza zapobiegająca kapaniu
360 baz STRIX
Automatyczne wyłączanie
Napięcie: 220 V-240 V / 50 Hz-60 Hz
Pobór mocy: 2000 W - 2400 W
Wymiary KE 8130 G (szer. × wys. × gł.): 15 × 27,5 × 22 cm
Wysokość postumentu: 3 cm
Długość kabla zasilającego: 70 cm

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Marka
Ustawienie temperatury
Materiał pojemnika
Sygnalizacja świetlna

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29887 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

83% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni