CONNECT IT InCarz MagSafe uniwersalna magnetyczna bezprzewodowa ładowarka samochodowa, czarna
137,74 zł
126,46 zł
102,81 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
CONNECT IT InCarz MagSafe Uniwersalna magnetyczna ładowarka bezprzewodowa
Bezprzewodowa ładowarka InCarz MagSafe zapewnia wygodę szybkiego ładowania 15 W bezpośrednio w samochodzie. Z magnetycznym pierścieniem ułatwiającym ładowanie iPhone'a.
Uniwersalny montaż
Uniwersalny zaczep blokujący umożliwia przymocowanie ładowarki do wszystkich rodzajów kratek wentylacyjnych samochodu, zapewniając wygodne i bezproblemowe korzystanie z telefonu podczas jazdy.
Bezprzewodowe ładowanie
Nie ma potrzeby podłączania przewodu zasilającego do telefonu. Działa na zasadzie indukcji elektromagnetycznej między dwiema cewkami, z których jedna znajduje się w telefonie, a druga w ładowarce.
Bezpieczna lokalizacja
Pozycja w kratce wentylacyjnej spełnia wymogi bezpieczeństwa dotyczące umieszczania telefonu komórkowego w samochodzie, dzięki czemu telefon nie zasłania widoku kierowcy.
Łatwa instalacja
Wystarczy włożyć hak blokujący do kratki wentylacyjnej i dokręcić kółkiem blokującym. Następnie wystarczy przyłożyć telefon do uchwytu tylną stroną, a dzięki sile magnetycznej przyczepi się on do uchwytu.
Parametry techniczne
- Wyjście: 5 V (1 A, 5 W), 9 V (0,83 A, 7,5 W), 9 V (1,12 A, 10 W), 9 V (1,67 A, 15 W)
- Wejście: DC 5 V (2 A), DC 9 V (2 A), DC 12 V (2 A)
- Obsługa: Szybkie ładowanie Qi 15 W
- Częstotliwość zasilania: 100-205 kHz
Wymiary i waga
- Wymiary: 60 × 60 × 80 mm
- Waga: 87 g
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.