Concept VP5241 4A Odkurzacz bezworkowy RADICAL Home & Car 800 W
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Concept VP5241 4A Odkurzacz bezworkowy RADICAL Home&Car 800 W
Cicha i wydajna
4A Home&Car Radical VP5241 jest cichy, z poziomem hałasu wynoszącym zaledwie 72 dB. Mimo to jest mocny dzięki silnikowi ECO o mocy 800 W.
Szerokie ujęcie
Promień działania wynoszący 10 m umożliwia odkurzanie nawet dużych pomieszczeń bez konieczności zmiany okablowania.
System cyklonowy
System cyklonowy usuwa zanieczyszczenia do pojemnika zbiorczego. Rezultatem jest stała wydajność i brak worków.
Łatwa konserwacja
Pojemnik o pojemności 2,5 l można łatwo wyjąć i opróżnić. Brak dodatkowych kosztów za worki.
Dysza AAAA
Specjalna dysza podłogowa AAAA gwarantuje maksymalną wydajność na wszystkich rodzajach powierzchni.
Zwierzęta mile widziane
Mała turboszczotka jest idealna do usuwania włosów z tapicerki i trudno dostępnych miejsc.
Sponge CAR
Elastyczna dysza szczelinowa CAR ułatwia czyszczenie samochodu i trudno dostępnych miejsc.
Dysza do parkietu
Spryskiwacz do parkietu jest przeznaczony do delikatnego czyszczenia twardych podłóg.
Zawsze pod ręką
Małe akcesoria są umieszczone w praktycznym uchwycie bezpośrednio na rurze teleskopowej.
Elegancki i praktyczny
Odkurzacz jest wykończony w eleganckim ciemnoniebieskim kolorze z czarnymi i chromowanymi elementami.
Parametry techniczne:
- Moc: 800 W
- Poziom hałasu: 72 dB
- Pojemność pojemnika na kurz: 2,5 l
- Regulacja mocy
- Metalowe rury teleskopowe
- Miękkie tylne koła
- Przednie koło obracane o 360
- Filtr HEPA 13
- Długość kabla: 6 m
- Promień działania: 10 m
- Pionowa i pozioma pozycja parkowania
- Kolor: niebieski
- Waga: 4,5 kg (bez akcesoriów)
- Wymiary: 41 x 24 x 26,5 (wys. x szer. x gł.)
Akcesoria:
- Dysza AAAA
- Mała szczotka turbo
- Dysza szczelinowa EXTRA LONG CAR
- Dysza do parkietu
- Dysza żwirowa
- Gąbka z pędzelkiem
- Gąbka tapicerska
- Uchwyt na akcesoria
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.