Butelka BEZPIECZNIK 3 x 1l PEPSI SODASTREAM

- 12%

zdjęcie ilustracyjne

Butelka BEZPIECZNIK 3 x 1l PEPSI SODASTREAM
Butelka BEZPIECZNIK 3 x 1l PEPSI SODASTREAM
Butelka BEZPIECZNIK 3 x 1l PEPSI SODASTREAM
Butelka BEZPIECZNIK 3 x 1l PEPSI SODASTREAM
TOP
Kod produktu
742004032
Producent
SODASTREAM
Punkty lojalnościowe: 3
6 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Butelka FUSE 3 x 1l PEPSI SODASTREAM

Opis produktu

Pojemność: 1 litr

Liczba butelek: 3 szt.

Dzięki temu zestawowi zawsze będziesz mieć pod ręką wystarczającą ilość butelek do przygotowania wody gazowanej, a także napojów smakowych.

Podstawowe specyfikacje

  • Mycie: Myć ręcznie w ciepłej wodzie o temperaturze do 50°C (nie można myć w zmywarce).
  • Materiał: bezpieczny dla zdrowia plastik bez BPA i innych szkodliwych substancji
  • Zastosowanie: Nadaje się do domu, pracy, podróży, wycieczek, sportu lub szkoły
  • Kompatybilność: nadaje się do SPIRIT Sodastream.

Żywotność butelki

Nigdy nie używaj butelki, która jest uszkodzona, zdeformowana lub wykazuje inne oznaki uszkodzenia, ani butelki, której data ważności została przekroczona. Używanie butelki poza urządzeniem do wytwarzania wody gazowanej NIE jest ograniczone datą ważności.

Dlaczego butelka ma datę ważności?

Materiał, z którego wykonana jest butelka, musi wytrzymać ciśnienie gazu CO2 z dozownika wielokrotnie w ciągu kilku lat użytkowania w domowym ekspresie do wody gazowanej. W rezultacie materiał, z którego wykonana jest butelka, zużywa się i starzeje.

Okres gwarancji

24 miesiące

Kontakt

Chętnie odpowiemy na wszelkie dalsze pytania pod numerem naszej linii obsługi klienta 730 840 480 lub e-mailem info@sodastream.cz.

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29765 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni