BOSCH UniversalChainPole 18, akumulatorowy sekator teleskopowy, 18 V, drążek 20 cm, 4 m/s, akumulator
1 048,19 zł
812,59 zł
660,64 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
BOSCH UniversalChainPole 18
Sekator do gałęzi 18 V do łatwego przycinania trudno dostępnych gałęzi.
Dane techniczne
- Napięcie akumulatora: 18 V
- Kompatybilność akumulatora: 18V POWER FOR ALLIANCE
- Czas ładowania baterii: 79 min
- Szybkie ładowanie baterii do 80%: 65 min
- Zbiornik oleju: 60 ml
- Cięcia na jednym ładowaniu akumulatora: 55 cięć o średnicy 75 mm
Cechy łańcucha
- Długość szyny: 20 cm
- Prędkość łańcucha: 4 m/s
- Grubość ogniwa łańcucha: 1,1 mm
- Typ łańcucha: Oregon Chain
- Automatyczne smarowanie olejem: Tak
- Liczba połączeń: 33
Konstrukcja i wymiary
- Regulacja wysokości: 210 - 260 cm
- Średnica cięcia: 145 mm
- Głowica obrotowa: 120°
- Wymiary narzędzia (dł. × szer. × wys.): 2100 x 125 x 170 mm
- Waga (wraz z łańcuchem i prowadnicą): 3,3 kg
- Waga (wraz z łańcuchem, prowadnicą i akumulatorem): 3,6 kg
Informacje o hałasie i wibracjach
- Poziom ciśnienia akustycznego: 78 dB(A)
- Poziom mocy akustycznej: 92 dB(A)
- Niedokładność K: 4 dB
Zakres dostawy
1 × akumulator PBA 18V 2,5Ah, ładowarka AL 18V-20, olej do pił łańcuchowych 50 ml.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.