BOSCH UniversalChain 35, pilarka łańcuchowa, 1.800 W, prowadnica 35 cm, prędkość cięcia 12 m/s, 1x piła łańcuchowa
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Pozycje
Wydajna i łatwa w użyciu, zapewnia rezultaty bez wysiłku
Korzyści dla użytkowników
Mocny silnik 1800 W z prędkością łańcucha 12 m/s zapewnia szybkie cięcie
Koncentryczny system SDS do łatwego, beznarzędziowego napinania i wymiany łańcucha
Boczny zbiornik oleju z dołączoną pokrywą ułatwiającą uzupełnianie oleju
Niska waga 4,2 kg i ergonomiczna konstrukcja zapewniają wygodną obsługę
Idealny wybór do cięcia gałęzi, drewna opałowego lub kłód
Dane techniczne
Moc silnika 1.800 W
Długość szyny 35 cm
Średnica cięcia 300 mm
Prędkość łańcucha 12 m/s
Grubość ogniwa łańcucha 1,1 mm
Chain Chain Oregon
Automatyczne smarowanie olejem Tak
Liczba linków prowadzących 52
Wymiary narzędzia (dł. × szer. × wys.) 570 x 268 x 213 mm
waga (łącznie z łańcuchem i prowadnicą) 4,2 kg
Napięcie 0 V
Waga wraz z opakowaniem 5,23 kg
Poziom hałasu Zmierzone wartości poziomu hałasu określone zgodnie z normą 2000/14/WE. Poziom hałasu elektronarzędzi klasy A to zazwyczaj: poziom ciśnienia akustycznego dB(A); poziom mocy akustycznej dB(A). Niepewność K= dB.
Wymiary opakowania (długość) 563 mm
Wymiary opakowania (szerokość) 263 mm
Wymiary opakowania (wysokość) 211 mm
Wymiary opakowania (dł. × szer. × wys.) 563 x 263 x 211 mm
Funkcje
System SDS Tak
Automatyczne smarowanie Tak
Quick Stop Tak
Dane dotyczące hałasu/wibracji
Poziom ciśnienia akustycznego 94 dB(A)
Poziom mocy akustycznej 102 dB(A)
Niedokładność K 2 dB
Zakres dostawy:
1× piła łańcuchowa, 35 cm
Karton
Osłona łańcucha
Drążek prowadzący
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.