BOSCH GMS 120, czujnik, głębokość 120 mm
489,74 zł
450,75 zł
366,46 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
BOSCH GMS 120 - Niezawodny detektor do wszystkich rodzajów materiałów
Wykrywacz BOSCH GMS 120 jest prostym i intuicyjnym narzędziem, które dzięki automatycznej kalibracji zapobiega błędom aplikacji. Wykrywacz ten jest idealny do prac remontowych, w których konieczne jest zlokalizowanie metali i kabli pod prądem w różnego rodzaju ścianach i konstrukcjach drewnianych w ścianach gipsowo-kartonowych.
Specyfikacja techniczna
- Wykrywane obiekty: metale magnetyczne (np. żelazo), metale niemagnetyczne (np. miedź), kable pod napięciem, drewniane konstrukcje wzmacniające.
- Maks. głębokość lokalizacji: 120 mm
- Głębokość wykrywania, metal magnetyczny, maks.: 120 mm
- Głębokość wykrywania, niemagnetyczny metal, maks.: 80 mm
- Głębokość wykrywania, linia pod napięciem, maks.: 50 mm
- Głębokość wykrywania, drewniane konstrukcje wsporcze, maks.: 38 mm
- Rodzaje murów: płyty gipsowo-kartonowe, uniwersalne
- Stopień ochrony przed kurzem i zachlapaniem: IP 54
- Identyfikacja materiału: Przewody pod napięciem, Metal
- Zasilanie: 1 x 9 V 6LR61
- Automatyczne wyłączanie, około 5 minut
- Waga, około: 0,27 kg
Dostawa obejmuje:
- 1 × bateria (blok) 9 V (6LR61)
- Etui ochronne
- Pasek na nadgarstek
Zamów BOSCH GMS 120 już dziś i ciesz się bezpiecznymi i wydajnymi pracami remontowymi.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.