BOSCH GMS 120, czujnik, głębokość 120 mm

- 8%

zdjęcie ilustracyjne

BOSCH GMS 120, czujnik, głębokość 120 mm
BOSCH GMS 120, czujnik, głębokość 120 mm
Kod produktu
3P7262455
OEM
0601081000
Producent
Bosch
Punkty lojalnościowe: 22
0 ocen
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

489,74 zł

450,75 zł

366,46 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 454,33 zł
W magazynie 1 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

450,75 zł

489,74 zł

366,46 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

BOSCH GMS 120 - Niezawodny detektor do wszystkich rodzajów materiałów

Wykrywacz BOSCH GMS 120 jest prostym i intuicyjnym narzędziem, które dzięki automatycznej kalibracji zapobiega błędom aplikacji. Wykrywacz ten jest idealny do prac remontowych, w których konieczne jest zlokalizowanie metali i kabli pod prądem w różnego rodzaju ścianach i konstrukcjach drewnianych w ścianach gipsowo-kartonowych.

Specyfikacja techniczna

  • Wykrywane obiekty: metale magnetyczne (np. żelazo), metale niemagnetyczne (np. miedź), kable pod napięciem, drewniane konstrukcje wzmacniające.
  • Maks. głębokość lokalizacji: 120 mm
  • Głębokość wykrywania, metal magnetyczny, maks.: 120 mm
  • Głębokość wykrywania, niemagnetyczny metal, maks.: 80 mm
  • Głębokość wykrywania, linia pod napięciem, maks.: 50 mm
  • Głębokość wykrywania, drewniane konstrukcje wsporcze, maks.: 38 mm
  • Rodzaje murów: płyty gipsowo-kartonowe, uniwersalne
  • Stopień ochrony przed kurzem i zachlapaniem: IP 54
  • Identyfikacja materiału: Przewody pod napięciem, Metal
  • Zasilanie: 1 x 9 V 6LR61
  • Automatyczne wyłączanie, około 5 minut
  • Waga, około: 0,27 kg

Dostawa obejmuje:

  • 1 × bateria (blok) 9 V (6LR61)
  • Etui ochronne
  • Pasek na nadgarstek

Zamów BOSCH GMS 120 już dziś i ciesz się bezpiecznymi i wydajnymi pracami remontowymi.

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj przyrządu pomiarowego
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni