BOSCH GBH 2-26 DFR, młotowiertarka z SDS plus, 800 W, udar 3 J, 4 - 26 mm

MARATON
- 24%
ZNIŻEK

zdjęcie ilustracyjne

BOSCH GBH 2-26 DFR, młotowiertarka z SDS plus, 800 W, udar 3 J, 4 - 26 mm
BOSCH GBH 2-26 DFR, młotowiertarka z SDS plus, 800 W, udar 3 J, 4 - 26 mm
BOSCH GBH 2-26 DFR, młotowiertarka z SDS plus, 800 W, udar 3 J, 4 - 26 mm
BOSCH GBH 2-26 DFR, młotowiertarka z SDS plus, 800 W, udar 3 J, 4 - 26 mm
BOSCH GBH 2-26 DFR, młotowiertarka z SDS plus, 800 W, udar 3 J, 4 - 26 mm
Kod produktu
3P6004971
OEM
0611254768
Producent
Bosch
Punkty lojalnościowe: 46
0 ocen
MARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEK
W magazynie 2 szt, w poniedziałek u Ciebie

1 236,58 zł

936,89 zł

761,70 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 936,89 zł
W magazynie 2 szt, w poniedziałek u Ciebie

936,89 zł

1 236,58 zł

761,70 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

BOSCH GBH 2-26 DFR, młotowiertarka z SDS plus

Młot udarowo-obrotowy, który przekroczy Twoje oczekiwania. Niezwykle szybki, mocny i wszechstronny do codziennego użytku.

Specyfikacja techniczna

  • Moc znamionowa: 800 W
  • Energia powalająca: 3 J
  • Liczba uderzeń przy prędkości znamionowej: 0 - 4.000 uderzeń/min.
  • Prędkość znamionowa: 0 - 900 obr.
  • Waga: 2,9 kg
  • Uchwyt narzędzia: SDS plus

Zakres wiercenia

  • Średnica wiercenia udarowego w betonie: 4 - 26 mm
  • Zalecana średnica wiercenia w betonie: 8 - 16 mm
  • Maks. średnica wiercenia w murze, wiertła drążone: 68 mm
  • Maks. średnica wiercenia w metalu: 13 mm
  • Maks. średnica wiercenia w drewnie: 30 mm

Informacje o hałasie i wibracjach

Poziom hałasu elektronarzędzi klasy A wynosi zazwyczaj: poziom ciśnienia akustycznego 91 dB(A); poziom mocy akustycznej 102 dB(A). Niepewność K= 3 dB.

Zakres dostawy

  • Ogranicznik głębokości 210 mm: 1 613 001 010
  • L-Case: 1 605 438 1CR
  • Dodatkowy uchwyt: 2 602 025 141
  • Uchwyt szybkowymienny 13 mm: 2 608 572 212
  • Uchwyt wymienny SDS plus: 2 608 572 213

Parametry

Rodzaj produktu
Rodzaj wiertła
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29971 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni