BBZ 156HF FILTR HEPA H12 BOSCH
121,98 zł
66,68 zł
54,21 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
BBZ 156HF FILTR HEPA H12 BOSCH
Oryginalny filtr HEPA Bosch BBZ156HF jest przeznaczony do odkurzaczy BOSCH i Siemens. Filtr ten jest idealny dla alergików, ponieważ zapobiega przedostawaniu się drobnych cząstek, bakterii i innych alergenów z powrotem do pomieszczenia wraz z powietrzem wydostającym się z odkurzacza.
Czystsze powietrze
Dzięki temu filtrowi powietrze wydostające się z odkurzacza jest czystsze niż powietrze w pomieszczeniu. Filtr ten wyłapuje nawet najmniejsze cząsteczki.
Kompatybilność
- BOSCH: BGL6HYG, BGL6BGL3A330BGL3A332BGL3A400BGL3A414BGL3B330BGL3ECO10BGL3ECO11BGL3POWERAUBGL4A500BGL4ALLGBBGL4Q69BGL4SIF1BGL4SIL1BGL4TOPBGL25MON7BGL25MON8BGL35MON1BGL35MON2BGL35MON10BGL35MON11BGL35MON13BGL35MOV24BGL35MOV25BGL35MOV26BGL35MOV27BGLS4ALLBGLS4PERFBGLS4520BGLS4530BGLS4540BGLS42009BGLS42035BGLS42055BGLS42230BGN2A112GBBGN2A230BGN2A310BGN2180AUBGN22128GB
- SIEMENS: VSZ4G320VSZ4G330VSZ4G331VSZ4GA442VSZ4GDYREVSZ4GK135VSZ4GK432VSZ4GM338VSZ4GMJUBIVSZ4GS338
Wymiary
Maksymalne wymiary tego filtra to: długość 120 mm, szerokość 95 mm, głębokość 60 mm.
Zawiadomienie
Uwaga na możliwe pomyłki. Ten filtr jest odpowiedni dla odkurzaczy Bosch GL-30 - modele BGL. W przypadku odkurzaczy GL-30 - modele BSGL (plus litera S w nazwie modelu) należy użyć oryginalnych filtrów BBZ153HF lub nieoryginalnych filtrów FR-9580.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.