Baseus A1 kompaktowy odkurzacz samochodowy, czarny
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Baseus A1 - Odkurzacz samochodowy
Czystość i porządek w samochodzie są teraz łatwe do osiągnięcia dzięki kompaktowemu odkurzaczowi Baseus A1. Ten odkurzacz skutecznie usuwa kurz i inne zabrudzenia oraz zapewnia wygodę bezprzewodowego użytkowania.
Niezawodny w walce z brudem
Baseus A1 generuje wysoką moc ssania do 4000 Pa i usuwa nawet uporczywe odpady. Jego poziom hałasu nie przekracza 65 dB dzięki technologii redukcji hałasu. Jest wyposażony w filtr HEPA, który wychwytuje kurz z 99,7% skutecznością.
Wytrzymała bateria zapewniająca długi czas pracy
Odkurzacz bezprzewodowy A1 jest wyposażony w wytrzymałą baterię o pojemności 2000 mAh, która zapewnia do 25 minut pracy na jednym ładowaniu.
Uniwersalna szczotka 2 w 1 zapewniająca doskonałe czyszczenie
Zestaw zawiera poręczną szczotkę 2 w 1, która pozwala wyczyścić każdy zakamarek. Odkurzacz A1 nadaje się również do domu.
Poręczna i kompaktowa konstrukcja
Odkurzacz jest na tyle kompaktowy, że nie zajmuje zbyt wiele miejsca w samochodzie. Jest również niezwykle praktyczny i lekki - waży zaledwie 367 g.
Łatwa konserwacja zapewniająca długą żywotność
Odkurzacz jest wykonany z wysokiej jakości materiałów, które zapewniają jego długą żywotność i odporność na zużycie. Pojemnik na odpady i filtr HEPA można myć.
Specyfikacja:
- Marka: baseus
- Nazwa:Odkurzacz samochodowy A1
- Model: VCAQ010001
- Kolor: czarny
- Wejście: 5 V / 1,5 A
- Pojemność baterii: 2000 mAh
- Czas ładowania: około 3 godzin
- Godziny pracy: Około 25 minut
- Siła ssania: do 4000 Pa
- Poziom głośności: <65 dB
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.