AS5901 STYLIZATOR NA GORĄCE POWIETRZE REMINGTON

- 23%

zdjęcie ilustracyjne

AS5901 STYLIZATOR NA GORĄCE POWIETRZE REMINGTON
AS5901 STYLIZATOR NA GORĄCE POWIETRZE REMINGTON
AS5901 STYLIZATOR NA GORĄCE POWIETRZE REMINGTON
AS5901 STYLIZATOR NA GORĄCE POWIETRZE REMINGTON
AS5901 STYLIZATOR NA GORĄCE POWIETRZE REMINGTON
AS5901 STYLIZATOR NA GORĄCE POWIETRZE REMINGTON
AS5901 STYLIZATOR NA GORĄCE POWIETRZE REMINGTON
AS5901 STYLIZATOR NA GORĄCE POWIETRZE REMINGTON
AS5901 STYLIZATOR NA GORĄCE POWIETRZE REMINGTON
Kod produktu
741014755
Producent
REMINGTON
Punkty lojalnościowe: 7
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Remington AS5901 stylizator na gorące powietrze

Suszarko-lokówka AS5901 renomowanej marki Remington to rewolucyjne rozwiązanie dla idealnej fryzury. Dzięki mocy 1000 W idealnie nadaje się do szybkiego suszenia i łatwej stylizacji.

Technologia zapewniająca doskonały wygląd

Lokówka jest wyposażona w ceramiczny cylinder z mikroodżywkami wzbogaconymi kokosem. Te mikroodżywki zapewniają włosom całodzienną ochronę przed puszeniem się.

Jonizacja dla gładkich włosów

AS5901 wykorzystuje technologię jonizacji, która wytwarza 90% więcej jonów. Rezultatem są gładkie, puszące się włosy.

Elastyczność i komfort

Lokówka jest wyposażona w dwie szczotki z mieszanym włosiem o średnicy 50 mm i 30 mm. Szczotki te umożliwiają tworzenie obszernych fryzur z pięknymi falami.

Lokówka oferuje 2 ustawienia temperatury/prędkości do indywidualnej stylizacji oraz funkcję zimnej fali do utrwalania fryzury.

Łatwa konserwacja i długa żywotność

Lokówka posiada zdejmowaną kratkę ułatwiającą czyszczenie oraz obrotowy przewód zapewniający maksymalną wygodę użytkowania. Ponadto Remington oferuje 3 1 lata gwarancji na ten produkt.

Parametry

Rodzaj produktu
Marka
Ustawienie temperatury
Zimne powietrze
Jonizator

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29997 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni