Antypoślizgowa mata do ćwiczeń fitness, 1,5cm, różowa
113,38 zł
102,48 zł
83,32 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Szukasz super trwałej i grubej maty do fitnessu? Ta mata zadba o Twój komfort ćwiczeń!
- Grubość podkładki do 15 mm zapewnia wysoki komfort podczas ćwiczeń
- pianka termiczna zapewni maksymalną izolację od podłoża
- wykonane z trwałego materiału NBR odpornego na uszkodzenia mechaniczne
- antypoślizgowa powierzchnia po obu stronach zapewnia stabilne ułożenie na macie w każdej pozycji ciała
- specjalna gumka nałożona na brzegi zapobiega samodzielnemu rozwijaniu się
- Pakowane w poręczną torbę z uchwytem i oddychającą siatką dla łatwego transportu
- Wodoodporny materiał nie wchłania wilgoci i jest łatwy do utrzymania w czystości
Dobrą izolację od podłoża i miękkość zapewnia materiał NBR o grubości 15 mm, który jest odporny na uszkodzenia mechaniczne. Jego dwustronna antypoślizgowa powierzchnia utrzymuje ciało w miejscu podczas wykonywania różnych ćwiczeń fitness. Dodatkowo producent zadbał o Twój komfort i dodał gumki zabezpieczające matę przed rozwijaniem się oraz poręczną torbę, dzięki której możesz zabrać ją ze sobą na każdy trening.
Parametry
- Wymiary około: 182 x 60,5 x 1,5 cm (dł. x szer. x wys.)
- Wymiary maty w rolce: ok. 61 x 20 cm (wys. x gł.)
- Materiał: NBR (guma butadienowa)
- Waga netto: 1,260 kg
- Masa brutto: 1.303 kg
- Wymiary paczki (opakowania): 61 cm x 21 cm (wys. x gł.)
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.