American Tourister Soundbox SPINNER 55/20 EXP TSA Złoty żółty
720,98 zł
618,90 zł
503,17 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
American Tourister Soundbox SPINNER 55/20 EXP TSA Złoty żółty
Kod produktu: 5414847854095
Szczegóły produktu
Model: spinner (4 koła) z możliwością rozbudowy
Kolor: złoty żółty
100% polipropylen
Wymiary: 55 x 40 x 20 cm (w tym uchwyty, kółka, dolny ślizgacz, kieszenie boczne i inne części zewnętrzne)
Rozszerzone wymiary: 55 x 40 x 23 cm (w tym uchwyty, kółka, dolny ślizgacz, kieszenie boczne i inne części zewnętrzne)
Pojemność: 35,5/41 l
Waga: 2,6 kg
Cechy
- Bezpieczny, lekki i wytrzymały
- Zabawny okrągły wygląd z kontrastującym matowym i błyszczącym wykończeniem
- Możliwość rozbudowy, solidny zamek TSA, 4 łatwo obracające się kółka
- Poręczne opcje przechowywania
- Dwukierunkowy zamek błyskawiczny
- Konstrukcja ślizgowa z 2 ramionami i opcją blokady
- Wewnętrzna poliestrowa podszewka
- Pasy krzyżowe zabezpieczające zawartość przed pognieceniem, organizer, ścianka działowa
- Siatkowa przegroda, przegroda na bieliznę, przegroda zapinana na zamek błyskawiczny
O marce
American Tourister to amerykańska marka, której historia sięga 1933 roku, kiedy to Sol Koffler założył ją i zainwestował w nią oszczędności swojego życia. W 1993 roku American Tourister została przejęta przez Samsonite.
Bagaż American Tourister został zaprojektowany dla wszystkich podróżników, którzy potrzebują niezawodności i elegancji zawsze i wszędzie. American Tourister oferuje szeroką linię modeli wysokiej jakości bagażu podróżnego, który jest świeży, zabawny i kolorowy w przystępnej cenie.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.