Akumulatory Philips AAA 700 mAh, NiMH - 4 szt.
40,15 zł
27,36 zł
22,24 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Typ baterii AAA, R03 * NiMH * napięcie akumulatora 1,2 V * pojemność 700 mAh * skład chemiczny: wodorek niklowo-metalowy * liczba sztuk w opakowaniu: 4 * Gotowy do użycia Ciesz się swoim urządzeniem dłużej Idealne do wszystkich rodzajów urządzeń. Te baterie AAA o standardowej pojemności nie wymagają rozładowania przed ładowaniem. Można je ładować w dowolnym momencie. Co więcej, można je ładować nawet 1000 razy. Zobacz wszystkie korzyści Dłuższe korzystanie z urządzenia AAA, 700 mAh wodorek niklu i metalu Technologia NiMH umożliwiająca wielokrotne ładowanie Technologia NiMH umożliwia wielokrotne ładowanie akumulatorów, dzięki czemu praktycznie nie ma potrzeby ich wymiany. Baterie do zabawek i innych popularnych urządzeń Moc 700 mAh zapewnia jeszcze dłuższy czas pracy zabawek i innych popularnych urządzeń. Możliwość wielokrotnego wykorzystania pełnej pojemności Akumulatory niklowo-wodorkowe (NiMH) można w pełni naładować do 1000 razy bez całkowitego rozładowania przed ponownym ładowaniem. Pozwala to na łatwiejsze i lepsze wykorzystanie akumulatorów. Dane techniczne Zużycie Pojemność baterii 700 mAh Typ akumulatora AAA NiMH Napięcie akumulatora 1,2 V Specyfikacje środowiskowe Skład chemiczny wodorek niklu i metalu Metale ciężkie Nie zawiera kadmu Nie zawiera rtęci Materiał opakowania Karton PET Typ opakowania Opakowanie z tworzywa sztucznego
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.