Akumulator FUKAWA FW 7,2-12 F2U (12V; 7,2Ah; faston F2-6,3mm; żywotność 5 lat)

- 18%

zdjęcie ilustracyjne

Akumulator FUKAWA FW 7,2-12 F2U (12V; 7,2Ah; faston F2-6,3mm; żywotność 5 lat)
Kod produktu
AG307912
OEM
FW7.2-12(28W)_250
Producent
FUKAWA
Punkty lojalnościowe: 3
0 ocen
W magazynie > 20 szt, w czwartek u Ciebie

80,25 zł

66,14 zł

53,77 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 66,65 zł
W magazynie > 20 szt, w czwartek u Ciebie

66,14 zł

80,25 zł

53,77 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Uszczelniony, sterowany zaworem akumulator kwasowo-ołowiowy o żywotności 5 lat. Zastosowania: zasilacze awaryjne UPS (GE, Powerware, APC itp.), telekomunikacja, systemy elektroniczne (EZS, EPS, CCTV), technologia medyczna itp. Dzięki hermetycznemu uszczelnieniu mogą pracować w dowolnej pozycji i nie wymagają konserwacji. Wysokość 94,0 mm Długość 151,0 mm Szerokość 65,0 mm Waga (netto) 2,100 kg Napięcie 12 V Pojemność w Ah 7,2 Ah Żywotność 3-5 lat ZAKRES TEMPERATUR PRACY: ŁADOWANIE: -0 do 40°C ROZŁADOWANIE: -15 do 40°C Faston 250 - szerokość styku 6,3 mm Zamiennik. Bateria do BK300I, 500I(1), BKP280,420(1), SU420(1), SU700I(2), BK400(1), SU600(2), SU700RM (2), SU1400RMI (4), SU2200RM3U(8), SU3000RM3U(8), SU5000(16), SU5000RM5U(16), AP600I(2), AP600RMI(2), , BK350EI(1), BK500EI(1) Liczba akumulatorów FUKAWA 12V/7.2Ah w zestawie APC: RBC2 - 1szt. RBC5 - 2 szt. RBC8 - 4szt. RBC9 - 2szt. RBC12 - 8szt RBC22 - 2szt RBC23 - 4szt RBC25 - 4szt RBC26 - 8szt RBC27 - 8szt RBC31 - 4szt RBC32 - 2szt RBC33 - 2szt RBC40 - 1szt RBC48 - 2szt RBC59 - 4szt RBC60 - 2szt RBC62 - 2szt RBC110 - 1szt Ostrzeżenie: Zasilacz UPS może również wymagać kalibracji lub naprawy po wymianie baterii - jeśli ustawienia baterii zostały zmienione podczas pracy. W takim przypadku zasilacz UPS musi zostać wyregulowany lub naprawiony przez autoryzowane centrum serwisowe APC - te centra serwisowe wymagają, aby zasilacz UPS był wyposażony w akumulator dostarczony przez APC. Dlatego prosimy o rozważenie zakupu tej baterii z wyprzedzeniem, ponieważ nie możemy już przyjmować baterii z powrotem do magazynu.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29783 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni