AKCESORIA DO BLENDERA MQ 30 WH BRAUN
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Akcesoria do blendera Braun MQ 30 WH
Pojemność: 500 ml
Nadaje się do mycia w zmywarce
Kompatybilność: Braun Multiquick 5, Braun Multiquick 7
Szczegółowy opis
Przedstawiamy system Braun MultiQuick. Miksuje, sieka, szatkuje, ubija, kroi, ściera, ugniata, przeciera, miele, przygotowuje frytki i makaron. Oferuje szeroką gamę akcesoriów EasyClick, które są dołączone do konkretnego modelu lub mogą być zakupione jako opcja.
System EasyClick
Łatwa wymiana akcesoriów. Bezpieczny, wolny od BPA. Można myć w zmywarce. Szeroka gama akcesoriów. Kompatybilny z wybranymi blenderami Braun MultiQuick.
Praktyczny rozdrabniacz 500ml
Tej przystawki do siekania można używać zarówno do siekania cebuli, jak i do siekania ziół, twardego sera, orzechów lub suszonych owoców. Pojemnik o pojemności 500 ml jest wystarczająco duży, aby poradzić sobie z mieszankami i potrawami dla kilku osób. Im bardziej wymagające zadanie, tym bardziej spodoba Ci się ta przystawka.
System EasyClick ułatwiający wymianę akcesoriów
Poszczególne akcesoria blendera kielichowego można bardzo łatwo wyjmować i wymieniać dzięki systemowi EasyClick. Wystarczy jedno kliknięcie, aby zmienić blender kielichowy w trzepaczkę ręczną, blender stołowy, młynek do przypraw, rozdrabniacz lub rozdrabniacz.
Bezpieczny nawet dla najmłodszych
Wszystkie części mające kontakt z żywnością są wolne od BPA. Korzystanie z akcesoriów Braun jest więc bezpieczne nawet dla najmłodszych.
Wygodne mycie w zmywarce do naczyń
Poszczególne części akcesoriów można wygodnie zdemontować i umyć pod bieżącą wodą lub w zmywarce.
Kompatybilny z blenderami sztyftowymi Braun z systemem EasyClick
To akcesorium jest kompatybilne z golarkami Braun MultiQuick 3, MultiQuick 3 Vario, MultiQuick 5, MultiQuick 5 Vario, starszą generacją MultiQuick 7 i bezprzewodową serią MultiQuick 9 z EasyClick.
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.