Zestaw pistoletu do stapiania i 12 sztuk sztyftów do stapiania 11 mm, 60/100 W, NEO TOOLS 17-100, 3 ochraniacze na palce, futerał z tkaniny
140,37 zł
89,41 zł
72,69 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Pistolet do topienia i 12 sztuk pałeczek do topienia 11 mm, 60/100 W, NEO TOOLS 17-100
Praktyczny zestaw klejów dla każdego domu, szkoły i warsztatu.
Cechy produktu:
- Moc pistoletu 60/100 W
- Średnica 11 mm
- 12 pałeczek do topienia
- 3 ochraniacze na palce
- Etui z tkaniny zapinane na zamek błyskawiczny
Unikalna konstrukcja zapewniająca szybkie topienie
Dzięki specjalnemu wbudowanemu mechanizmowi i konstrukcji topi klej kilka razy szybciej niż inne marki.
Wysoka wydajność
Zaletą tego pistoletu jest wysoka wydajność ceramicznego elementu grzejnego.
Nie przeciekająca dysza
Wymienna miedziana dysza jest wyposażona w system zapobiegający kapaniu.
Gotowy do użycia w ciągu 3 do 5 minut
Narzędzie jest gotowe do użycia w ciągu 3 do 5 minut w temperaturach roboczych 120 i 190 stopni Celsjusza.
Bezpieczeństwo i stabilność
Pistolet posiada zabezpieczenie, praktyczny podświetlany włącznik oraz dodatkową podstawkę wykonaną z wysokiej jakości tworzywa sztucznego, która poprawia stabilność zestawu.
Ergonomiczny uchwyt
Profilowany uchwyt zapewnia bezpieczną obsługę narzędzia.
Nadaje się do użytku domowego i profesjonalnego
Ten model pistoletu do klejenia jest idealny do produkcji mebli lub mocowania dywanów.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.