Zestaw mopa SVX 038BL do SVC 0725BK SENCOR

- 2%

zdjęcie ilustracyjne

Zestaw mopa SVX 038BL do SVC 0725BK SENCOR
Zestaw mopa SVX 038BL do SVC 0725BK SENCOR
Kod produktu
741010208
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 1
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

SENCOR SVX 038BL - Zestaw mopów do odkurzacza kijowego SVC 0725BK

Przedstawiamy SENCOR SVX 038BL, zestaw trzech oryginalnych mopów zaprojektowanych do wygodnego wycierania podłóg za pomocą odkurzacza akumulatorowego SENCOR SVC 0725BK 4 w 1 - Clean & Mop & Go.

Konserwacja mopów z mikrofibry

Mopy z mikrofibry można prać ręcznie, a w niektórych przypadkach również w pralce. Ważne jest, aby przestrzegać podstawowych zasad i postępować zgodnie z instrukcjami producenta.

Ręczne mycie mopów

  • Napełnić letnią wodą i zanurzyć w niej mop.
  • Możemy użyć specjalnego detergentu przeznaczonego do materiałów z mikrofibry lub mydła.
  • Pozostaw mocno zabrudzony mop na chwilę w roztworze - około 5 minut.
  • Następnie delikatnie umyj i wypłucz mikrofibrę.
  • Po praniu wyciśnij wodę z materiału, nie wykręcaj go, aby włókna nie popękały.
  • Przed zawieszeniem materiału na sznurku należy go dokładnie wstrząsnąć.
  • Pozostawić do wyschnięcia w temperaturze pokojowej, nie umieszczać na gorącym grzejniku ani w suszarce.

Pranie mopów z mikrofibry w pralce

  • Podczas prania mopów z mikrofibry w pralce nie używamy żadnych środków zmiękczających tkaniny, wybielaczy ani zmiękczaczy wody.
  • Możemy użyć specjalnego proszku do prania mikrofibry lub mydła.
  • Ustaw program do prania delikatnych tkanin syntetycznych lub wełny w temperaturze do 40°C.
  • W przypadku silnych zabrudzeń możemy zastosować pranie wstępne.
  • Nie wykręcaj ani nie używaj najniższej możliwej prędkości.
  • Rozwieś mop lub ręcznik na linii do wyschnięcia natychmiast po zakończeniu cyklu prania.

SENCOR SVX 038BL - zapewnia czyste podłogi przy minimalnym wysiłku.

Parametry

Rodzaj produktu
Marka

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29336 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

88% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni