Yeelight Motion Sensor Closet Light A40-srebrny, 4000K (chłodna biel)
99,33 zł
80,76 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Yeelight Motion Sensor Closet Light A40 - srebrny, 4000K
Produkt EAN: 6924922214748
Strona główna
Yeelight Motion Sensor Closet Light A40 to ekonomiczne, ultracienkie oświetlenie wewnętrzne LED o imponującym metalicznym wyglądzie. Jej grubość wynosi zaledwie 9 mm.
Montaż i mocowanie
Instalacja jest możliwa bez wiercenia dzięki magnetycznemu mocowaniu.
Podwójny światłoczuły czujnik ruchu
Lampa jest wyposażona w inteligentny, podwójny, światłoczuły czujnik ruchu.
Aktywacja automatyczna
Czujnik umożliwia automatyczną aktywację światła poprzez ruch przy braku światła.
Oświetlenie ręczne
Możliwe jest również ręczne włączenie światła.
Akumulatory
Lampa jest wyposażona w akumulator o pojemności 1000 mAh.
Ładowanie przez USB-C
Ładowanie jest możliwe za pośrednictwem portu USB-C.
Certyfikat ochrony IP20
Produkt posiada certyfikat IP20.
Kolor światła
Barwa światła to zimna biel (4000K).
Parametry techniczne
- Materiał: aluminium tworzywo sztuczne
- Wymiary: 400x40x9mm
- Waga: 155 g
- Moc znamionowa: 2,3 W
- Napięcie: 5 V DC 0,5 A
- Moc w trybie czuwania: 0,2 mA
- Pojemność baterii: 1500 mAh
- Czas pracy: >5h w trybie WŁ.
- Żywotność baterii: 300 cykli, 80% pojemności
- Temperatura barwowa: 4000K
- Jasność: 90 lm
- CRI: Ra80
- Certyfikat IP: IP20
- Wejście: DC 5V/1A
- Interfejs ładowania: USB-C
- Temperatura otoczenia pracy: -10°C-40°C
- Robocza wilgotność otoczenia: 0-85% RH
- Temperatura powierzchni zewnętrznej lampy: 45 °C (tworzywo sztuczne)/55 °C (metal)
- Moduły czujników: czujnik podczerwieni, czujnik światła
- Zakres wykrywania: 0-4 m przy 30°, 0-2 m przy 120°
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.