Wrotki Movino Cruzer B2, niebieski, 34-37
481,96 zł
419,89 zł
341,37 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
- Regulowany rozmiar buta
- M: 34-37 L: 38-41
- Gumowe kółka z łożyskami ABEC-9
- Potrójny system mocowania
WYGODNY SYSTEM REGULACJI ROZMIARU. Model Movino Cruzer B2 posiada 4-stopniową regulację rozmiaru w zakresie 34-37 (długość wkładki 22-24 cm) oraz 38-41 (długość wkładki 24-26 cm). System regulacji jest szybki i niezawodny.
DUŻE KOŁA Z ŁOŻYSKAMI ABEC9. Łożyska Premium ABEC9 i duże koła pozwalają na osiąganie większych prędkości, dzięki czemu możesz mieć więcej zabawy w podróży! Cruzer B2 posiada koła o średnicy 76 mm (rozmiar M), 80 mm (rozmiar L) i szerokości 24 mm.
PŁOZY ALUMINIOWE. Łyżworolka Movino Cruzer B2 wykonana jest z wysokiej jakości stopu aluminium, dzięki czemu jest lekka i stabilna, a także pochłania drgania i nierówności. Płozy aluminiowe charakteryzują się wysoką wytrzymałością i trwałością.
TPR SHIELD. Cruzer B2 posiada hamulec TPR zamontowany w prawym bucie. W razie potrzeby można szybko i sprawnie przenieść hamulec na lewy but. Nie potrzebujesz do tego żadnych dodatkowych narzędzi - klucz znajduje się w pudełku.
Parametry
Producent | Movino |
Kolor | niebieski, czarny |
Klasyfikacja łożysk | ABEC-9 |
Dopuszczalna masa użytkownika | 60 kg |
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.