Wielofunkcyjny odkurzacz VIGAN VNPW20X
Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.
Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.
Może ci się przydać
Opis i parametry
Odkurzacz wielofunkcyjny VNPW 20X
Mocny i kompaktowy, odpowiedni do ssania na mokro i na sucho.
Na pokrywie odkurzacza znajduje się dodatkowe gniazdo, do ewentualnego podłączenia różnych narzędzi warsztatowych,
o maksymalnej mocy wejściowej do 1000 W.
Szerokie zastosowanie nie tylko w zwykłych gospodarstwach domowych, ale także w warsztacie, ogrodzie i garażu.
Pojemnik zbiorczy ze stali nierdzewnej o pojemności 20 l przeznaczony jest nie tylko do odsysania popiołu, powszechnych zanieczyszczeń
i płynów, ale także grubszych materiałów, takich jak glina, piasek, szkło, wióry itp.
Oprócz funkcji ssania posiada również funkcję nadmuchu.
Podstawa z kółkami ułatwiającymi przemieszczanie i możliwością umieszczenia akcesoriów.
Filtry i pojemnik można wyjmować i prać.
Pakiet zawiera:
4 szt. filtrów (2x zmywalny worek i 2x filtr piankowy)
1 szt. metalowa rura teleskopowa 700 mm
2 szt. plastikowa rura przedłużająca 440 mm
1-częściowa dysza podłogowa do normalnego odkurzania
1-częściowa ssawka szczelinowa ze szczotką do trudno dostępnych miejsc
1 sztuka podłogowa dysza do wody
Elastyczny wąż 1,5 m
Parametry techniczne:
napięcie 220-240V ~ 50/60Hz
pobór mocy 2200W (gniazdo 1200W + 1000W)
moc ssania 16kPa
poziom hałasu 82 dB
stopień ochrony IP24
wystarczająco długi kabel zasilający 5 m
pojemność pojemnika ze stali nierdzewnej 20l
waga: 5,1 kg
wymiary bez opakowania: 34 x 34 x 46 cm
wymiary z pokrowcem: 36 x 36 x 40 cm
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.