Terminal Motorola / Zebra TC52, 2D, BT, Wi-Fi, NFC, GMS, Android

- 30%

zdjęcie ilustracyjne

Terminal Motorola / Zebra TC52, 2D, BT, Wi-Fi, NFC, GMS, Android
Kod produktu
33050448
OEM
TC520K-1PEZU4P-A6
Producent
Zebra
Punkty lojalnościowe: 285
0 ocen
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

8 155,42 zł

5 714,59 zł

4 646,01 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 5 720,83 zł
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

5 714,59 zł

8 155,42 zł

4 646,01 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

przenośne urządzenie do gromadzenia danych, 2D, imager, kamera (13 MP, autofokus), przednia kamera (5 MP), 12,7 cm (5 ''), Bluetooth, Wi-Fi (802.11ac), audio, NFC, Micro SD-Slot , 1280x720 pikseli, Qualcomm Octa Core, 2,2GHz, RAM: 4 GB, Flash: 32 GB, Android (8.1), IP65, IP67, w tym: Google Mobile Services, bateria, 4100mAh Mobilne komputery dotykowe Zebra TC52 / TC57 to ewolucyjny dalszy rozwój udanego TC51 / TC56 i są idealnie dostosowane do potrzeb Twoich klientów transportowych i logistycznych. Są wyposażone w 5-calowy pojemnościowy wyświetlacz dotykowy HD ze szkłem Corning Gorilla Glass, są odporne na uderzenia z odległości 1,2 m i sprostają największym wyzwaniom dzięki 14 godzinom pracy na baterii. TC52 / TC57 są certyfikowane zgodnie ze standardami IP 65/67. Rozbryzgi wody, kurz i wibracje nie przeszkadzają im. Skanowanie i przechwytywanie danych w usługach terenowych i magazynach nigdy nie było łatwiejsze dzięki fabrycznie zainstalowanemu >> SimulScan firmy Zebra

Parametry

Rodzaj produktu
System operacyjny
Łączność
Funkcje

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30126 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

78% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni