Taśma LED Solight 5m, 120LED/m, 10W/m, 1100lm/m, IP20, zimna biel

zdjęcie ilustracyjne

Taśma LED Solight 5m, 120LED/m, 10W/m, 1100lm/m, IP20, zimna biel
Taśma LED Solight 5m, 120LED/m, 10W/m, 1100lm/m, IP20, zimna biel
Taśma LED Solight 5m, 120LED/m, 10W/m, 1100lm/m, IP20, zimna biel
Kod produktu
31333876
OEM
WM610
Producent
Solight
Punkty lojalnościowe: 4
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Taśma oświetleniowa LED Solight 5m

EAN: 8592718029425

Specyfikacja techniczna

  • Typ diody LED: SMD2835
  • Liczba diod LED: 120 LED/m
  • Maksymalna moc: 10 W/m
  • Strumień świetlny: maks. 1100 lm/m
  • Szerokość taśmy: 8 mm
  • Temperatura światła: 6500 K (chłodna biel)
  • Żywotność diod LED: 30 000 godzin
  • Pokrycie: IP20

Cechy produktu

  • Elastyczność: taśma jest bardzo elastyczna i może być skracana w zależności od potrzeb.
  • Taśma samoprzylepna: z tyłu znajduje się dwustronna samoprzylepna taśma 3M.
  • Stożek światła: 120°
  • Kolor taśmy: biały
  • Opakowanie: plastikowa torba
  • Bęben: 5 m

Zawiadomienie

Aby uzyskać maksymalną żywotność i wydajność, taśmy muszą być zainstalowane na aluminiowym podłożu (w profilach aluminiowych), aby zapobiec przegrzaniu. Wraz ze wzrostem długości taśmy LED spada strumień świetlny (lm) i pobór mocy (W) na 1m. W przypadku taśmy o długości 5 m wartości na 1 m zmniejszają się o około 25% w porównaniu do przedstawionych wartości.

Parametry

Rodzaj produktu
Opakowanie
Typ źródła światła
Klasa energetyczna
Napięcie (V)
Ilość sztuk w opakowaniu
Temperatura białego koloru
Strumień świetlny (lm)
Temperatura chromatyczności (K)
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29783 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni