Spodnie odblaskowe ARDON®SIGNAL z lakierowanym żółto-czarnym przedłużeniem | H5936/S
232,53 zł
190,15 zł
154,59 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
kombinezon z laclo, przedłużona długość do dopasowania 183-190 cm, ergonomicznie ukształtowany slim fit, mocna tkanina twill ma doskonałe właściwości mechaniczne i wysoką odporność na rozciąganie i rozdarcie, zamki wentylacyjne z tyłu nogawek dla skutecznej wentylacji, podwójne strefy kolan Oxford, wodoodporna cholewka, elastyczny kołnierz w pasie ze zintegrowaną gumą i elastycznymi szelkami dla zwiększenia komfortu noszenia, duża liczba praktycznych kieszeni (na nóż, taśmę mierniczą, ołówki itp.), przezroczysta kieszeń na piersi z klapką na rzep oraz wewnętrzna kieszeń na piersi zapinana na zamek błyskawiczny, paski odblaskowe z przodu i z tyłu dla zwiększenia widoczności, 2 segmentowe paski odblaskowe z przodu, 2 z tyłu, można prać w temperaturze 60°C; prać osobno i wewnątrz przy zapiętych suwakach, materiał: 65% poliester, 35% bawełna, splot skośny, ok. 290 g/m², Oxford 100% poliester, norma: EN ISO 20471:2013 A1:2016, klasa: 1: spodnie SIGNAL , klasa: 2: spodnie SIGNAL w połączeniu z koszulką z krótkim rękawem SIGNAL, klasa: 3: spodnie SIGNAL połączone z bluzą SIGNAL lub koszulką z długim rękawem SIGNAL, wysokość ciała (cm): 183-190 cm, kolor: żółto-czarny, rozmiar: S-3XL
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.