Sokowirówka SJE 5050SS SENCOR
499,90 zł
406,42 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Sokowirówka Sencor SJE 5050SS
Ciesz się świeżym i zdrowym sokiem
Sokowirówka SJE 5050SS firmy Sencor wnosi zdrowie do Twojej kuchni.
Szeroka rurka napełniająca dla wygodnego napełniania
Rurka napełniająca o średnicy 75 mm umożliwia łatwe wkładanie owoców i warzyw.
Automatyczna separacja szpiku
Sok jest czysty i pozbawiony miąższu dzięki automatycznej separacji.
5 prędkości dla optymalnego wyciskania soku
Sokowirówka jest wyposażona w 5 prędkości dla różnych rodzajów składników.
Pojemność pojemników
- Pojemnik na miazgę o pojemności 2 l
- Pojemnik na sok o pojemności 1 l
Cyfrowe sterowanie z wyświetlaczem LCD
Sokowirówka jest łatwa w obsłudze dzięki wyświetlaczowi LCD.
Elementy ze stali nierdzewnej
- Kolektor soku ze stali nierdzewnej
- Mikrosito filtra ze stali nierdzewnej dla optymalnego wyciskania soku
Przezroczysta pokrywa umożliwiająca kontrolę procesu wyciskania soku
Przezroczysta pokrywa umożliwia monitorowanie procesu wyciskania soku.
Wysokowydajny silnik
Silnik o mocy 1200 W gwarantuje wydajne wyciskanie soku.
Łatwe czyszczenie
Wszystkie zdejmowane części można łatwo wyczyścić.
Potrójna ochrona
- Silnik uruchomi się tylko wtedy, gdy urządzenie jest prawidłowo zmontowane
- Funkcja automatycznego wyłączania w przypadku zdjęcia pokrywy
- Funkcja automatycznego wyłączania w przypadku przegrzania silnika
Antypoślizgowe nóżki dla płynnego użytkowania
Sokowirówka jest stabilna dzięki antypoślizgowym nóżkom.
Specyfikacja techniczna
- Długość kabla zasilającego: 1,2 m
- Wymiary (szerokość x długość x wysokość): 215 x 315 x 424 mm
- Waga: 4,2 kg
- Poziom hałasu: 85 dB (A)
- Napięcie i częstotliwość: 220-240 V, 50/60 Hz
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.