SKS 5038RS waga kuchenna SENCOR

zdjęcie ilustracyjne

SKS 5038RS waga kuchenna SENCOR
SKS 5038RS waga kuchenna SENCOR
SKS 5038RS waga kuchenna SENCOR
SKS 5038RS waga kuchenna SENCOR
SKS 5038RS waga kuchenna SENCOR
Kod produktu
741013487
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
W magazynie 10 szt, w piątek u Ciebie

59,90 zł

48,70 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 59,90 zł
W magazynie 10 szt, w piątek u Ciebie

59,90 zł

48,70 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Waga kuchenna SENCOR SKS 5038RS

Wyjątkowo smukła konstrukcja ułatwiająca przechowywanie

Wysokość tej wagi wynosi zaledwie 16 mm.

Łatwa i higieniczna konserwacja

Szklana powierzchnia umożliwia łatwą konserwację.

Czytelny wyświetlacz LCD

Duży wyświetlacz LCD o wymiarach 55 x 25 mm.

Bezpieczne szkło i czujniki dotykowe

Bezpieczne szkło o grubości 4 mm i czujniki dotykowe zapewniają płynną obsługę.

Wydajność i dokładność ważenia

Waga może ważyć do 5 kg z dokładnością do 1 grama.

Funkcje zerowania i fazowania

Funkcja Tara umożliwia łatwe zerowanie i stopniowe równoważenie.

Wybór jednostki i wskazanie stanu baterii

Możliwość wyboru jednostek (g/ml) oraz wskaźnik niskiego poziomu baterii i przeciążenia.

Automatyczne wyłączanie

Waga wyłącza się automatycznie po 60 sekundach bezczynności.

Wymiary i waga

Wymiary (szerokość x głębokość x wysokość): 200 x 182 x 16 mm. Waga: 0,48 kg

Dostarczone akcesoria

W zestawie 1x bateria litowa 3V (CR 2032).

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Zasilacz
Marka
Jednostki
Automatyczne włączanie / wyłączanie
Pamięć wartości
Miska
Importowanie

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29339 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

86% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni