REFORK - Widelec wykonany z naturalnego materiału, naturalny, 1000szt.

- 8%

zdjęcie ilustracyjne

REFORK - Widelec wykonany z naturalnego materiału, naturalny, 1000szt.
Kod produktu
AG118102
OEM
500 00113
Producent
Bamboo
Punkty lojalnościowe: 23
0 ocen
W magazynie 8 szt, we wtorek u Ciebie

505,96 zł

465,87 zł

378,76 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 465,87 zł
W magazynie 8 szt, we wtorek u Ciebie

465,87 zł

505,96 zł

378,76 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Widelec z naturalnego materiału, w 100% biodegradowalny (25 sztuk) REFORK (naturalny/czarny) Widelec premium wykonany w 100% z naturalnego materiału, zapewniający najlepsze doznania podczas jedzenia bez posmaku drewna. Alternatywa dla plastikowych lub drewnianych sztućców, która jest funkcjonalna, gładka, wytrzymała i przyjazna dla środowiska. Odporny na wysokie temperatury (do 100°C), wodę i tłuszcz. Nadaje się do restauracji, cateringu, dostaw, na wynos, a także na przyjęcia w ogrodzie, wesela i kempingi. 100% naturalny materiał z certyfikatem OK bio-based Biodegradowalny/kompostowalny Oparty na lokalnej mączce drzewnej Nie pozostawia mikrodrobin plastiku Wyprodukowano w Republice Czeskiej Komfort i zrównoważony rozwój bez kompromisów. Składniki: mączka drzewna, 100% naturalny biopolimer, minerały O marce: Czeska firma Refork została założona w 2019 roku z wizją zastąpienia plastiku w produktach codziennego użytku bardziej zrównoważonym materiałem. Refork łączy mączkę drzewną i zasoby naturalne z nowoczesnym technologicznym know-how, aby wprowadzić na rynek nowe zrównoważone materiały i produkty, które zastąpią nieekologiczne tworzywa sztuczne jednorazowego użytku. Mączka drzewna: głównym składnikiem jest mączka drzewna, która jest wytwarzana jako odpad wtórny z przetwarzania drewna. Wykorzystanie odpadów wtórnych jest korzystne dla środowiska i przyczynia się do oszczędzania zasobów naturalnych. Naturalne spoiwo: we wszystkich produktach stosowany jest naturalny polimer wytwarzany w procesie fermentacji. Kraj pochodzenia.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29970 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni