Przedłużacz zasilania COLORWAY / 2x Schuko / 3x USB-A / 1x USB-C / kabel 2,5 cm
98,84 zł
90,01 zł
73,18 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
ColorWay CW-CHE24PDWKompaktowy przedłużacz z dwoma gniazdami Schuko, trzema portami USB i jednym złączem USB-C. Dzięki temu może być używany nie tylko do podłączania urządzeń elektrycznych, ale także do ładowania do czterech urządzeń mobilnych jednocześnie z portów USB. Funkcja Auto ID automatycznie wykrywa typ podłączonego urządzenia i określa odpowiedni prąd ładowania. Obsługiwane protokoły ładowania obejmują PD 2.0/3.0 PPS, Quick Charge 2.0/3.0, Apple Fast Charge, Huawei FCP, Samsung SFC/AFC i Xiaomi Turbo charge. Gniazda i wyjścia USB są wyposażone w poręczny przycisk włączania/wyłączania. Obudowa zasilacza wykonana jest z odpornego na ciepło tworzywa sztucznego, które może wytrzymać temperatury do 850 °C. Uziemienie i ochrona przeciwprzepięciowa są oczywistością.
PODSTAWOWE SPECYFIKACJE
Prąd znamionowy: 10 A
Napięcie znamionowe: 250 V
Liczba szuflad:
2× gniazdo Schuko
2× USB: 5 V/2,4 A
1× USB: 5 V/3 A, 9 V/2 A, 12 V/1,5 A
1× USB-C: 5 V/3 A, 9 V/2,22 A, 12 V/1,67 A
Długość kabla: 2,5 cm
Wymiary: 148 × 108 × 33 mm
Kolor: biały
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.