Podpórka pod nadgarstki Kensington ErgoSoft® dla cienkich klawiatur

zdjęcie ilustracyjne

Podpórka pod nadgarstki Kensington ErgoSoft® dla cienkich klawiatur
Kod produktu
AG476015
OEM
K50434EU
Producent
Kensington
Punkty lojalnościowe: 39
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

! PISZ ZA CENĘ! Cechy Podkładka pod nadgarstki ErgoSoft™ firmy Kensington pozwala wygodnie oprzeć nadgarstki przez cały dzień. Ergonomicznie zaprojektowana, aby pasowała do dzisiejszych cieńszych urządzeń i ich estetyki, poprawia samopoczucie i zwiększa produktywność. Podpórka jest wykonana z wysokiej jakości sztucznej skóry i ma żelową wyściółkę wewnętrzną. Jest dostępna w szerokiej gamie wzorów, aby dostosować się do różnych wysokości mechanicznych, gamingowych, cienkich lub standardowych klawiatur i myszy. Idealna podpórka pod nadgarstki do współczesnych miejsc pracy i nowoczesnych biur. - Przeszła test MIL-STD-810H Method 504.3 Contamination by Fluids na odporność na działanie roztworów czyszczących i dezynfekujących, takich jak alkohol lub wybielacz, przez co najmniej 24 godziny. - Podpórka pod nadgarstek ErgoSoft jest niezwykle miękka w dotyku i wykończona wysokiej jakości wkładkami żelowymi, co zapewnia niezrównaną jakość i wygodę - Została zatwierdzona przez ergonomistów, aby zagwarantować optymalny komfort i wygodę pozycjonowania nadgarstków dzięki niestandardowym wymiarom i unikalnemu wyprofilowaniu. - Zaokrąglone kształty dopasowują się do całej długości klawiatury, zapewniając dodatkową wyściółkę i wsparcie dla obszaru kciuka - Profesjonalna konstrukcja zapewnia funkcjonalną i przemyślaną niskoprofilową elegancję, trwałe, pozbawione łączeń krawędzie i antypoślizgowy spód - Łatwe w czyszczeniu powierzchnie wystarczy przetrzeć wilgotną szmatką, aby podpórka pod nadgarstki wyglądała i działała świetnie po latach użytkowania. - Materiały są nietoksyczne i zostały niezależnie certyfikowane pod kątem bezpieczeństwa i zgodności z normami.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30003 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

80% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni