Płyn dezynfekujący do obłożeń i respiratorów, 100 ml, Spurtex

zdjęcie ilustracyjne

Płyn dezynfekujący do obłożeń i respiratorów, 100 ml, Spurtex
Płyn dezynfekujący do obłożeń i respiratorów, 100 ml, Spurtex
Kod produktu
1OPDZ100NDSUA
Producent
Spurtex
0 ocen
W magazynie > 20 szt, w poniedziałek u Ciebie

16,29 zł

13,24 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 15,89 zł
W magazynie > 20 szt, w poniedziałek u Ciebie

16,29 zł

13,24 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Płyn dezynfekujący do masek i półmasek, 100 ml, Spurtex

Produkt EAN: 8594053451824

Strona główna

Środek dezynfekujący Spurtex jest idealny do natychmiastowej dezaktywacji wirusów i bakterii na respiratorach i maskach oddechowych. Produkt ten został opracowany we współpracy z Uniwersytetem Tomasa Baty w Zlinie.

Charakterystyka

Środek dezynfekujący jest oparty na etanolu i może być również stosowany na dłoniach i innych powierzchniach. Jego głównym celem jest przedłużenie żywotności materiałów filtrujących, takich jak półmaski i maski, oraz zapewnienie maksymalnej ochrony.

Składniki

  • Etanol
  • Woda demineralizowana
  • Glicerol
  • Nadtlenek wodoru

Zawiadomienie

Ten środek dezynfekujący nie jest przeznaczony do nanośników NANOS®. Nadaje się jednak do sterylizacji produktów SpurTex®.

Instrukcje dotyczące dezynfekcji

Zaleca się dezynfekcję materiału po każdym użyciu obłożenia/respiratora. Zaleca się dokładne umycie rąk przed i bezpośrednio po dezynfekcji.

Procedura dezynfekcji

1 Przed użyciem dokładnie wstrząsnąć butelką ze środkiem dezynfekującym.

2. spryskać maskę/respirator środkiem dezynfekującym na zewnątrz i wewnątrz.

3. Podczas rozpylania materiału należy zachować odległość około 15 cm.

4. Po dokładnym zdezynfekowaniu materiału należy pozostawić półmaskę do wyschnięcia na powietrzu (zaleca się 24 godziny).

5 Maska/respirator mogą być ponownie użyte po dokładnym wysuszeniu.

Zalety i wady

Dezynfekcja zapewnia intensywniejszą ochronę przed wirusami i bakteriami oraz wydłuża żywotność materiału. Wadą może być utrata estetycznego wyglądu i elastyczności materiału po wielokrotnym użyciu.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29658 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni