Opiekacz do kanapek SSM 9940SS SENCOR
249,90 zł
203,17 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Opiekacz do kanapek SSM 9940SS SENCOR
Opis ogólny
Opiekacz do kanapek SSM 9940SS SENCOR jest idealny do przygotowywania kanapek, grillowanego mięsa lub gofrów. Oferuje 4 wymienne płyty do pieczenia o wymiarach 285 x 152 mm. Korpus opiekacza jest wykonany z materiału CoolTouch, który zapewnia bezpieczeństwo użytkowania.
Funkcje bezpieczeństwa
Opiekacz do kanapek posiada izolowany termicznie uchwyt i korpus, co zapewnia bezpieczeństwo użytkowania. Urządzenie posiada również bezpiecznik termiczny na wypadek przegrzania.
Łatwa obsługa
Wskaźnik pracy i wskaźnik nagrzania (gotowości do gotowania) są oznaczone czerwonym i zielonym światłem. Opiekacz do kanapek posiada automatyczną kontrolę temperatury, co ułatwia obsługę.
Praktyczne przechowywanie
Opiekacz do kanapek można przechowywać pionowo, oszczędzając miejsce na blacie roboczym. Długość przewodu zasilającego wynosi 75 cm, co pozwala na elastyczne ustawienie urządzenia.
Specyfikacja techniczna
- Moc znamionowa: 900 W
- Wymiary (dł. × wys. × gł.): 295 × 260 × 110 mm
- Waga: 2,4 kg
Powierzchnie do pieczenia
Powierzchnie do pieczenia opiekacza do kanapek są łatwe do czyszczenia dzięki nieprzywierającej powłoce. Opiekacz do kanapek oferuje 4 wymienne płyty do pieczenia różnych rodzajów żywności.
Blachy do pieczenia
- Trójkątny kształt do kanapek
- Płyta Panini
- 2 dodatkowe głębokie talerze na gofry i kanapki
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.