Niszczarka PEACH Micro Cut PS600-05, P-5, 65dB, 5 arkuszy, autostart, 12 L

MARATON
- 16%
ZNIŻEK

zdjęcie ilustracyjne

Niszczarka PEACH Micro Cut PS600-05, P-5, 65dB, 5 arkuszy, autostart, 12 L
Kod produktu
AG131853
OEM
PS600-05
Producent
Peach
Punkty lojalnościowe: 136
0 ocen
MARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEK
W magazynie 20 szt, w piątek u Ciebie

542,53 zł

454,51 zł

369,52 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 437,38 zł
W magazynie 20 szt, w piątek u Ciebie

454,51 zł

542,53 zł

369,52 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Marka Peach SKU 511122 (PS600-05) EAN 7640460546422 Typ rozdrabniania Micro Partikel / Micro Cut Poziom klasyfikacji P-5 / T-5 / E-4 zgodnie z DIN 66399 Poziom hałasu 65 dB (A) Wydajność cięcia 5 [70g/m2], 4 [80g/m2] arkuszy Pojemność pojemnika na odpady 12 litrów, 130 arkuszy A4 [80 g/m2] Funkcja automatycznego startu TAK Rozmiar cząstek 2 x 14 mm Prędkość niszczenia 1,5 m/min Funkcja cofania TAK Zabezpieczenie przed nadpisaniem TAK 3 min niszczenia non-stop, 60 min przerwy Przetwarzanie zszywek NIE Przetwarzanie spinaczy NIE Wymiary: długośćxszerokośćxwysokość w cm 32,5 x 17 x 32 Wymiary pudełka: (dł. x szer. x wys.) [cm] 32,0 x 18,5 x 35,0 Waga 3,5 kg Moc 190 W Uwaga: Aby zapewnić prawidłowe działanie i długą żywotność niszczarek, należy od czasu do czasu smarować urządzenie papierem olejowym lub bezpośrednio olejem do niszczarek (PS100-00, PS100-05).

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29780 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

85% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni