Niski garnek do serwowania ZWILLING, stal nierdzewna, 24 cm, z pokrywką - Pro

zdjęcie ilustracyjne

Niski garnek do serwowania ZWILLING, stal nierdzewna, 24 cm, z pokrywką - Pro
Niski garnek do serwowania ZWILLING, stal nierdzewna, 24 cm, z pokrywką - Pro
Niski garnek do serwowania ZWILLING, stal nierdzewna, 24 cm, z pokrywką - Pro
Niski garnek do serwowania ZWILLING, stal nierdzewna, 24 cm, z pokrywką - Pro
Niski garnek do serwowania ZWILLING, stal nierdzewna, 24 cm, z pokrywką - Pro
Niski garnek do serwowania ZWILLING, stal nierdzewna, 24 cm, z pokrywką - Pro
Kod produktu
310000235
OEM
65127-240
Producent
Zwilling
Punkty lojalnościowe: 18
0 ocen
W magazynie 1 szt, we wtorek u Ciebie

365,43 zł

297,10 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 360,27 zł
W magazynie 1 szt, we wtorek u Ciebie

365,43 zł

297,10 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

ZWILLING Pro Low Pot

Zostań szefem kuchni we własnej kuchni dzięki naczyniom ZWILLING Pro.

Inspiracją dla projektu są najpopularniejsze projekty szefów kuchni na całym świecie.

Idealny na kolacje z przyjaciółmi

Średnica 24 cm tego garnka zrobi wrażenie w każdej kuchni i na każdej płycie, w tym indukcyjnej.

Spód kanapkowy SIGMA Classic

Szybko i równomiernie nagrzewa garnek, utrzymując ciepło przez długi czas.

Wysoka krawędź do sosów

Umożliwia przygotowywanie sosów bezpośrednio w garnku.

Chłodne uchwyty i szeroka krawędź do nalewania

Umożliwiają łatwe nalewanie, a przede wszystkim nalewanie bez kapania.

Elegancki wygląd

Satynowa powierzchnia przyciągnie uwagę na stole w jadalni.

Wysokiej jakości materiały

Garnek jest wykonany ze stali nierdzewnej, a dzięki specjalnej obróbce powierzchni można go myć w zmywarce.

Specyfikacje

  • Średnica: 24 cm
  • Kolor: srebrny
  • Odporność cieplna: 200,00 C
  • Materiał: stal nierdzewna 18/10
  • Indukcja: tak
  • Piekarnik: Tak
  • Nadaje się do gotowania na kuchence: Tak
  • Bezpieczny dla metalowych przyborów: tak
  • Możliwość mycia w zmywarce: tak

Parametry

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29983 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni