Niebieskie szorty ARDON®4Xstretch®
140,08 zł
120,63 zł
98,07 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
elastyczny bawełniany kombinezon o ergonomicznym i funkcjonalnym kroju wykonany ze specjalnego materiału Amalytton®
ten materiał zapewnia zwiększoną wytrzymałość i trwałość tkaniny bawełnianej przy zachowaniu komfortu elastyczności i wszystkich zalet naturalnego materiału, takich jak oddychalność i komfort noszenia
bardzo wytrzymały super elastyczny materiał Tabiflex® stosowany jest w miejscach narażonych na działanie czynników zewnętrznych
elastyczny kołnierz w talii z ukrytą tylną podwójną szlufką dla wygodnego dopasowania paska
spodenki wyposażone są w D-ring na karabinek, 2 głębokie kieszenie wzmocnione materiałem Oxford, 1 przednią kieszeń na zamek błyskawiczny, 1 przednią kieszeń na piersi z szeroką pętlą
na prawej nogawce znajduje się wielofunkcyjna kieszeń na składaną miarkę, śrubokręt i łopatę z szerokimi szlufkami
na lewej nogawce znajduje się duża podwójna kieszeń przykryta klapą zapinaną na guzik
część tylna składa się z siodła i 2 kieszeni, prawa tylna kieszeń jest przykryta klapą na guzik
zwiększoną widoczność użytkownika zapewniają paski odblaskowe z przodu i z tyłu oraz akcesoria hi-vis
Materiał A: 98 % bawełna, 2 % elastan, Amalytton®, splot płócienny, ok. 250 g/m²
Materiał B: 65 % poliester, 35 % bawełna
Materiał C: 100% poliester - Oxford
Materiał D: 88% nylon, 12% spandex, TABIFLEX®.
kolor: niebieski
Rozmiary: 46-64
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.