Narzędzie wielofunkcyjne Leatherman SIGNAL srebrny/czarny

zdjęcie ilustracyjne

Narzędzie wielofunkcyjne Leatherman SIGNAL srebrny/czarny
Narzędzie wielofunkcyjne Leatherman SIGNAL srebrny/czarny
Narzędzie wielofunkcyjne Leatherman SIGNAL srebrny/czarny
Narzędzie wielofunkcyjne Leatherman SIGNAL srebrny/czarny
Narzędzie wielofunkcyjne Leatherman SIGNAL srebrny/czarny
Narzędzie wielofunkcyjne Leatherman SIGNAL srebrny/czarny
Narzędzie wielofunkcyjne Leatherman SIGNAL srebrny/czarny
Kod produktu
AD0037447571190
OEM
832265
Producent
Leatherman
Punkty lojalnościowe: 32
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Na wszystkie prozaiczne i nietypowe sytuacje, które możesz napotkać podczas wędrówek w plenerze, przyda się nowy rozszerzony model Signal firmy Leatherman. Leatherman SIGNAL oferuje 19 narzędzi, z dodatkowymi funkcjami, które czynią go przeznaczonym do pracy w terenie. Są to między innymi ostrzałka do noży combo, krzesiwo, gwizdek awaryjny i inteligentny młotek. Możesz więc łatwo rozpalić ogień, wezwać pomoc lub wbić paliki namiotowe. Wszystkie 19 funkcjonalnych narzędzi wyposażono również w bezpieczniki. Nie musisz się więc martwić o urazy.

 

Parametry:

  • Długość ostrza: 6,93 cm
  • Długość zamkniętego narzędzia: 11,43 cm
  • Waga: 212,6 g

 

 

Narzędzia:

  1. Szczypce igłowe
  2. Szczypce do dokręcania
  3. Miękkie nożyce do cięcia drutu wykonane ze stali 154CM z wymiennymi ostrzami
  4. Stalowe nożyce do cięcia twardego drutu 154CM z wymiennymi ostrzami
  5. Krawędź ściągająca
  6. Nóż z łączonym ostrzem wykonany ze stali 420HC
  7. Szary
  8. Młot
  9. Shidlo
  10. Otwieracz do puszek
  11. Otwieracz do butelek
  12. 1/4 " Bit sześciokątny
  13. Uchwyt do bitów
  14. Klucz skrzynkowy 1/4
  15. Karabinek
  16. Klucz skrzynkowy 3/16
  17. Przetoka ratunkowa
  18. Flint
  19. Frez diamentowy

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29683 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

90% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni