Marimex Basen Tampa 1, 83x0, 51 m ŽELVA bez akcesoriów

MARATON
- 23%
ZNIŻEK

zdjęcie ilustracyjne

Marimex Basen Tampa 1, 83x0, 51 m ŽELVA bez akcesoriów
Kod produktu
32122297
OEM
10340248
Producent
Marimex
Punkty lojalnościowe: 4
0 ocen
MARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEK
W magazynie 1 szt, w poniedziałek u Ciebie

122,56 zł

94,11 zł

76,51 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 94,11 zł
W magazynie 1 szt, w poniedziałek u Ciebie

94,11 zł

122,56 zł

76,51 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Basen Tampa 1,83m x 0,51m, GELVA, bez filtracji. Basen ma ściany boczne wykonane z elastycznego i wytrzymałego 3-warstwowego materiału PVC.

Basen Tampa jest jednym z najlepiej sprzedających się i najpopularniejszych basenów w Czechach. Każdy może cieszyć się pływaniem we własnym basenie. Zaletą basenu Tampa jest jego niska cena, łatwa konserwacja i szybkie uruchomienie. Wystarczy przygotować miejsce pod basen, rozłożyć matę basenową, rozwinąć basen, napompować górny kołnierz i rozpocząć napełnianie wodą. Podnosząca się woda sama zbuduje basen. Po rozpakowaniu basenu można napełnić go wodą w ciągu 10 minut. Po zakończeniu sezonu basen należy wyczyścić, opróżnić i przechowywać w suchym, zabezpieczonym przed mrozem miejscu. Właściwa konserwacja przedłuży żywotność basenu. Zalecamy przykrycie basenu pokrywą po zakończeniu pływania.

W celu łatwego napompowania zalecamy zakup pompki ręcznej lub elektrycznej.

Do basenu można podłączyć dowolny wkład lub filtr piaskowy. Do podłączenia filtracji służą przepusty o średnicy 32 mm (5/4") przez ścianę basenu. Do podłączenia filtracji piaskowej lub kasetowej należy zakupić: wąż basenowy; 2 sztuki przepustów przez ścianę basenu; 1 sztukę zestawu montażowego.


Wymiary 1 sztuki zapakowanego towaru - Wysokość w cm: 27,94; Szerokość w cm: 15,24; Długość w cm: 35,56; Waga brutto w kg: 3,37.

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29967 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni