Konwektor gorącego powietrza Solight 2300W, LCD, wentylator, timer, regulowany termostat

zdjęcie ilustracyjne

Konwektor gorącego powietrza Solight 2300W, LCD, wentylator, timer, regulowany termostat
Konwektor gorącego powietrza Solight 2300W, LCD, wentylator, timer, regulowany termostat
Konwektor gorącego powietrza Solight 2300W, LCD, wentylator, timer, regulowany termostat
Konwektor gorącego powietrza Solight 2300W, LCD, wentylator, timer, regulowany termostat
Kod produktu
31333878
OEM
KP02
Producent
Solight
Punkty lojalnościowe: 21
0 ocen
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

435,83 zł

354,33 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 423,55 zł
W magazynie 4 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

435,83 zł

354,33 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Konwektor gorącego powietrza Solight 2300W

Wydajne i niezawodne konwektory gorącego powietrza Solight są idealne do ogrzewania wnętrz.

Maksymalna moc 2300 W

Konwektor Solight oferuje możliwość przełączania mocy pomiędzy 1000, 1300 i 2300W.

Duży wyświetlacz LCD

Konwektor Solight jest wyposażony w czytelny i duży wyświetlacz LCD.

Wyłącznik czasowy i regulowany termostat

Umożliwia ustawienie temperatury zgodnie z własnymi preferencjami, a także ustawienie timera.

Wentylator dla szybszego nagrzewania

Konwektor Solight jest wyposażony w wentylator, który szybciej ogrzewa pomieszczenie.

Pilot zdalnego sterowania

Konwektor Solight jest wyposażony w pilota zdalnego sterowania zapewniającego wygodną obsługę.

Stabilne nogi

Konwektor Solight jest przeznaczony do montażu wolnostojącego na stabilnych nogach.

Tylko do użytku wewnątrz pomieszczeń

Konwektor Solight jest przeznaczony wyłącznie do użytku wewnątrz pomieszczeń i posiada stopień ochrony IP20.

Ochrona przed przegrzaniem

Konwektor Solight jest wyposażony w zabezpieczenie przed przegrzaniem.

Wymiary i zasilanie

Wymiary konwektora to 685x220x440mm i jest on zasilany napięciem 230V/50Hz.

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29974 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni