Kabel HDMI Delock Ultra High Speed, 48 Gb/s, 8K 60 Hz, 1,5 m
75,65 zł
61,50 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Kabel HDMI Delock Ultra High Speed
EAN: 4043619857289
Wprowadzenie produktu
Kabel Delock Ultra HDMI reprezentuje najnowocześniejsze rozwiązania w dziedzinie transmisji danych. Dzięki prędkości do 48 Gb/s i obsłudze rozdzielczości 8K Ultra HD (7680 x 4320 @ 60 Hz), kabel ten zapewnia najlepsze wrażenia dla kina domowego lub stacji do gier.
Dynamiczny HDR i Dolby® Vision
Kabel HDMI Delock Ultra obsługuje dynamiczny HDR i Dolby® Vision, zapewniając optymalną jasność, kontrast i odwzorowanie kolorów.
Doskonały dźwięk dzięki eARC
Ten kabel obsługuje technologię Enhanced ARC (eARC), która umożliwia podłączenie urządzenia HDMI, takiego jak odtwarzacz Blu-ray, bezpośrednio do telewizora. Nieskompresowane sygnały audio są następnie przesyłane przez kanał zwrotny audio do podłączonego systemu audio, bez strat.
Specyfikacje
- Złącze: 1 x HDMI-A 19-pinowe męskie > 1 x HDMI-A 19-pinowe męskie
- Specyfikacja Ultra High Speed HDMI
- Wsteczna kompatybilność z High Speed HDMI z Ethernetem
- Przekrój kabla: przewody danych 30 AWG, przewody zasilania 28 AWG
- Średnica kabla: ok. 7,3 mm
- Przewody miedziane
- Potrójnie ekranowany kabel
- Pozłacane styki
- Prędkość transferu danych do 48 Gb/s
- Rozdzielczość do: 7680 x 4320 @ 60 Hz, 5120 x 2880 @ 120 Hz, 3840 x 2160 @ 240 Hz
- Obsługa 3D: do 3840 x 2160 przy 120 Hz
- Obsługa kinowych proporcji obrazu 21:9
- Obsługa 1080p HFR (High Frame Rate) 3D
- Obsługa próbkowania kolorów 4:4:4, 4:2:2 i 4:2:0
- Obsługa Display Stream Compression 1.2 (DSC)
- Obsługa Dolby® Vision
- Dynamiczna obsługa HDR
- Obsługa VRR w trybie gry
- Wsparcie dla eARC
- Do 32 kanałów audio dla głośników
- Częstotliwość próbkowania audio do 1536 kHz
- Zgodność z Dolby® TrueHD i DTS-HD Master Audio™
- Obsługa dynamicznych ustawień synchronizacji opóźnienia audio/wideo
- Obsługa zezwoleń na sterowanie CEC 2.0
- Kolor: czarny/złoty
- Długość wraz ze złączami ok. 1,5 m
Wymagania systemowe
Darmowy interfejs HDMI
Zawartość opakowania
Kabel HDMI Ultra High Speed
Opakowanie
Pudełko kartonowe
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.