Kabel audio/wideo Jack (3,5 mm) męski - 3x CINCH męski, 1,5 m, 4-biegunowy jack 90°, czarny, blister z logo

zdjęcie ilustracyjne

Kabel audio/wideo Jack (3,5 mm) męski - 3x CINCH męski, 1,5 m, 4-biegunowy jack 90°, czarny, blister z logo
Kabel audio/wideo Jack (3,5 mm) męski - 3x CINCH męski, 1,5 m, 4-biegunowy jack 90°, czarny, blister z logo
Kod produktu
1KE015AJ3QL
Producent
Logo
0 ocen
W magazynie > 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

10,28 zł

8,36 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 10,00 zł
W magazynie > 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

10,28 zł

8,36 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

Kabel audio/wideo Jack 3,5 mm M - 3x Cinch M - 1,5 m, czarny

Zastosowanie: Podłączanie urządzeń audio/wideo, takich jak aparat cyfrowy i telewizor.

Specyfikacja:

  • Złącza: 4-stykowe zakrzywione złącze Jack 3,5 mm M - 3x Cinch M
  • Długość: 1,5 m
  • Kolor: czarny

Charakterystyka:

Kabel redukcyjny do podłączania odtwarzaczy przenośnych do innych urządzeń.

3 x CINCH (RCA) M:

  • Żółta zaślepka - wideo
  • Zaciski czerwony i biały - lewy i prawy kanał audio

Umożliwia transmisję zarówno obrazu, jak i dźwięku.

Ostrzeżenie:

Tylko niektóre urządzenia z 4-pinowym złączem Jack obsługują ten kabel. Kabel powinien być w pełni kompatybilny z produktami Sony i urządzeniami, które mają podobne okablowanie do produktów Sony:

  • Pin 1 - Audio - lewy kanał
  • Pin 2 - Wideo - kompozyt
  • Pin 3 - Uziemienie - audio video
  • Pin 4 - Audio - prawy kanał

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29984 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

82% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni