Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR

- 5%

zdjęcie ilustracyjne

Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Inteligentna waga kuchenna SKS 7078BK SENCOR
Kod produktu
741008947
Producent
SENCOR
Punkty lojalnościowe: 8
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Inteligentna waga kuchenna SENCOR SKS 7078BK

Waga z inteligentnymi funkcjami i eleganckim wzornictwem

Inteligentne ważenie

Waga łączy się z telefonem przez Bluetooth i aplikację Sencor FOOD. Dostarcza ona informacji o wartościach odżywczych ważonej żywności.

Projekt

Jest to część metalowej serii urządzeń kuchennych premium firmy Sencor. Posiada duży, podświetlany na biało wyświetlacz LCD z cyframi o rozmiarze 2 cm.

Aplikacja Sencor FOOD

  • Połączenie wagi z telefonem następuje automatycznie po uruchomieniu aplikacji.
  • Oferuje dwa tryby ważenia: "Na wadze" i "Lista".
  • Jest on połączony z aplikacją Calorie Chart, aby zapewnić długoterminowy przegląd spożywanych posiłków.

Cechy skali:

  • Zasilanie: 2 × baterie AAA 1,5 V
  • Zdolność ważenia: do 5 kg / 11 funtów (rozdzielczość 1 g / 0,1 uncji)
  • Włączanie: przez nacisk lub obciążenie powierzchni ważącej
  • Automatyczne wyłączanie w trybie bezczynności
  • 3 tryby: tryb ważenia / tryb pomiaru objętości mleka / tryb pomiaru objętości wody
  • Przełączanie między jednostkami metrycznymi i imperialnymi
  • Inteligentna funkcja TARA do ważenia żywności

Parametry

Rodzaj produktu
Kolor
Zasilacz
Marka
Jednostki
Automatyczne włączanie / wyłączanie
Miska
Importowanie

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30040 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni