iGET Whisp LB1R - Tylna lampka rowerowa

zdjęcie ilustracyjne

iGET Whisp LB1R - Tylna lampka rowerowa
Kod produktu
AG967482
OEM
84004059
Producent
iGET
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
Wyprzedane

Ten produkt już nie jest dostępny, więc nie można go zamówić.

Zobacz towary alternatywne. Z pewnością coś wybierzesz.

Może ci się przydać

Opis i parametry

Wszechstronność iGET Whisp LB1R to wszechstronna tylna lampka rowerowa, która bezpiecznie poprowadzi Cię przez ciemny park i nocny las dzięki pięciu trybom świecenia. Trwałość i niezawodność Latarka jest zasilana akumulatorem o pojemności 1200 mAh, który zapewnia (w zależności od wybranego trybu) do 50 godzin pracy i nigdy Cię nie zawiedzie. Jest ona następnie ładowana za pomocą kabla ze złączem USB-C, a jej pełne naładowanie zajmuje 3 godziny. Wytrzymałość Wytrzymałość niezbędną w mieście i w terenie zapewnia obudowa wykonana z wytrzymałego tworzywa sztucznego o stopniu ochrony IP65 przed wnikaniem pyłu i wody. Kluczowe cechy - Trwałość do 50 h - Strumień świetlny 50 lm - 5 trybów świecenia - Wytrzymała obudowa ze stopniem ochrony IP65 - Zasilanie przez kabel USB-C Parametry techniczne Język instrukcji: CZ, SK, DE, EN, PL, HU Kolor: czerwony i czarny Materiał: tworzywo sztuczne Bateria: 1.200 mAh Typ baterii: akumulator Czas pełnego ładowania: 3 h Nazwa produktu: iGET LB1R Whisp EAN: 8594177652886 Wymiary produktu: 88 x 27 x 25 mm Waga produktu: 68 g Rozmiar opakowania: 101 x 31 x 64 mm Waga opakowania: 95 g Maksymalny strumień świetlny: 50 lm Stopień ochrony: IP65 Maksymalna żywotność: 50 h Liczba trybów świecenia: 5 Tryby świecenia: światło stałe i cztery opcje migania Przełączanie trybów: krótkie naciśnięcie przycisku Wyłączanie: długie naciśnięcie, ok. 2 s Typ diody LED: T2835 CZERWONA dioda LED Wskaźnik naładowania baterii. Złącze: USB-C Zawartość opakowania 1x przednia latarka rowerowa iGET LB1R Whisp 1x kabel USB-C 1x uchwyt rowerowy (w zestawie) 1x instrukcja obsługi w języku CZ/SK/DE/EN/PL/HU

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 30122 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

79% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni