iGET KITCHEN K2

MARATON
- 32%
ZNIŻEK

zdjęcie ilustracyjne

iGET KITCHEN K2
iGET KITCHEN K2
iGET KITCHEN K2
Kod produktu
3436420
OEM
K2 KITCHEN White
Producent
iGET
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
MARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEKMARATON ZNIŻEK
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

70,59 zł

48,01 zł

39,03 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 46,65 zł
W magazynie 2 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

48,01 zł

70,59 zł

39,03 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

iGET KITCHEN K2: Inteligentna waga żywieniowa

Prosty przegląd wartości odżywczych

Bez długotrwałego śledzenia i ręcznego liczenia.

Łączenie się z aplikacją

iGET HOME przez Bluetooth dla łatwej synchronizacji.

Bogata baza danych żywności

Ponad 1500 rodzajów żywności dla pełnego przeglądu.

Szczegółowe informacje o żywności

25 wartości odżywczych, w tym witaminy i minerały.

Przechowywanie i śledzenie diety

Możliwość śledzenia diety za pośrednictwem aplikacji.

Nośność

Do 8 kg dla różnych potrzeb.

Łatwy sposób na utrzymanie diety pod kontrolą

Idealny dla tych, którzy dbają o skład swojej żywności.

Dowiesz się, co jesz

Inteligentna waga iGET HOME Kitchen K2 pomaga wiedzieć, co znajduje się na talerzu.

Dla różnych grup osób

Idealny dla osób odchudzających się, sportowców, dzieci i osób stosujących specjalne diety.

Aplikacja w języku czeskim

Wszystkie zmierzone wartości można monitorować w czeskiej aplikacji iGET HOME.

Specyfikacja techniczna

  • Aplikacja: iGET HOME
  • Język aplikacji: CZ, SK, DE, EN, PL, HU
  • Kolor: Biały
  • Materiał blatu: szkło
  • Bateria: 3x 1,5 V AAA
  • Maksymalna waga: 5 kg
  • Rozmiar produktu: 192 x 167 x 20 mm
  • Waga produktu: 0,5 kg
  • Rozmiar opakowania: 215 x 175 x 30 mm
  • Waga opakowania: 0,61 kg

Zawartość opakowania

  • Inteligentna waga iGET HOME Kitchen K2
  • 3x 1,5V AAA
  • Instrukcja obsługi w języku CZ/SK/DE/EN/PL/HU

Parametry

Rodzaj produktu
Producent

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29957 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

84% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni