G2690472 PATELNIA EXCELLENCE 24 CM TEFAL
180,92 zł
174,00 zł
141,46 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
Patelnia Tefal Excellence 24 cm
Uniwersalna patelnia do codziennego użytku
Średnica: 24 cm
Pokrywa: Nie
Rodzaj ogrzewania: elektryczne, indukcyjne, gazowe, szklano-ceramiczne
Powierzchnia wewnętrzna: nieprzywierająca
Możliwość mycia w zmywarce: tak
Kolor: czarny
Wskaźnik temperatury: tak
Zdejmowany uchwyt: nie
Korpus szalki: aluminium
Powierzchnia zewnętrzna: nieprzywierająca
Nieprzywierająca powierzchnia ułatwiająca gotowanie
Ta patelnia ma nieprzywierającą powierzchnię, która jest w 100% bezpieczna i nie zawiera PFOA, ołowiu ani kadmu.
Technologie Thermo-Signal™ i Thermo-Fusion™
Thermo-Signal™ wskazuje idealną temperaturę do rozpoczęcia gotowania, a Thermo-Fusion™ zapewnia szybkie nagrzewanie i równomierne rozprowadzanie ciepła na patelni.
Bardzo głęboki kształt dla większych porcji
Patelnia ma wyjątkowo głęboki kształt, który nadaje się do większych porcji i praktycznego gotowania.
Wysoka wydajność i produkcja we Francji
Patelnia została zaprojektowana i wyprodukowana we Francji przy użyciu najwyższej jakości rzemiosła i wiedzy specjalistycznej.
Wymiary i waga
Waga: 1,029 kg
Wysokość: 8,3 cm
Szerokość: 25,8 cm
Głębokość: 44,5 cm
Okres gwarancji
Okres gwarancji na ten produkt wynosi 24 miesiące.
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.