EZVIZ LB1 (biały)
42,23 zł
41,25 zł
33,54 zł bez VAT
Może ci się przydać
Opis i parametry
EZVIZ LB1 - żarówka LED Wi-Fi
Steruj oświetleniem w swoim domu za pomocą głosu lub aplikacji. Żarówka EZVIZ LB1 umożliwia sterowanie za pośrednictwem Alexy i Asystenta Google.
Komfort i zmienność
Ustaw atmosferę oświetlenia odpowiednio do swojego nastroju. Dostosuj światło podczas czytania, relaksu lub przed snem.
Tryby oświetlenia
Wybierz jeden z czterech wstępnie ustawionych trybów oświetlenia, aby dopasować je do swoich nawyków i nastroju.
Kluczowe cechy
- Sieć Wi-Fi 2,4 GHz
- Zdalne sterowanie za pomocą aplikacji
- Nie jest wymagany hub
- Harmonogram i wyłącznik czasowy
- Sterowanie głosowe za pomocą Asystenta Google i Alexy
- Regulowana jasność 806 lumenów
- Ciepłe światło 2 700 K
- Oszczędność energii
Parametry techniczne
- Typ: LED
- Jasność: 806 lumenów
- Temperatura barwowa: 2700K
- Zakres jasności: od 10% do 100%, regulowany
- Kolor: Delikatny biały
- Sieć Wi-Fi: 802.11 b/g/n @ 2.4GHz
- Etykieta efektywności energetycznej: A
- Mocowanie: E27
- Żywotność: >15000 godzin
- Pobór mocy: 8W
- Temperatura pracy: -15 do 45 °C
- Wilgotność robocza: maks. 85% (bez kondensacji)
- Zasilanie: AC 220V-240V 50HZ/60HZ
- Wymiary: 60 x 109 mm
- Waga netto: 49,2 g
Parametry
Potrzebujesz pomocy
Najczęściej zadawane pytania
Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?
Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru
Czy można odebrać towar osobiście?
Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost.
Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?
Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.
Czy przy zakupie muszę się rejestrować?
Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.
Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?
Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.
Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?
Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).
Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?
Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/
Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?
Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.
Co to są punkty lojalnościowe?
Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.
Co oznacza płatność online kartą kredytową?
Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.
Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?
Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.
Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.