EZVIZ LB1 (biały)

- 2%

zdjęcie ilustracyjne

EZVIZ LB1 (biały)
EZVIZ LB1 (biały)
EZVIZ LB1 (biały)
Kod produktu
AH51680015
OEM
CS-HAL-LB1-LWAW
Producent
EZVIZ
Punkty lojalnościowe: 2
0 ocen
W magazynie 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

42,23 zł

41,25 zł

33,54 zł bez VAT

Najniższa cena w ciągu ostatnich 30 dni: 40,57 zł
W magazynie 20 szt, dostawa do 1-2 dni roboczych

41,25 zł

42,23 zł

33,54 zł bez VAT

Może ci się przydać

Opis i parametry

EZVIZ LB1 - żarówka LED Wi-Fi

Steruj oświetleniem w swoim domu za pomocą głosu lub aplikacji. Żarówka EZVIZ LB1 umożliwia sterowanie za pośrednictwem Alexy i Asystenta Google.

Komfort i zmienność

Ustaw atmosferę oświetlenia odpowiednio do swojego nastroju. Dostosuj światło podczas czytania, relaksu lub przed snem.

Tryby oświetlenia

Wybierz jeden z czterech wstępnie ustawionych trybów oświetlenia, aby dopasować je do swoich nawyków i nastroju.

Kluczowe cechy

  • Sieć Wi-Fi 2,4 GHz
  • Zdalne sterowanie za pomocą aplikacji
  • Nie jest wymagany hub
  • Harmonogram i wyłącznik czasowy
  • Sterowanie głosowe za pomocą Asystenta Google i Alexy
  • Regulowana jasność 806 lumenów
  • Ciepłe światło 2 700 K
  • Oszczędność energii

Parametry techniczne

  • Typ: LED
  • Jasność: 806 lumenów
  • Temperatura barwowa: 2700K
  • Zakres jasności: od 10% do 100%, regulowany
  • Kolor: Delikatny biały
  • Sieć Wi-Fi: 802.11 b/g/n @ 2.4GHz
  • Etykieta efektywności energetycznej: A
  • Mocowanie: E27
  • Żywotność: >15000 godzin
  • Pobór mocy: 8W
  • Temperatura pracy: -15 do 45 °C
  • Wilgotność robocza: maks. 85% (bez kondensacji)
  • Zasilanie: AC 220V-240V 50HZ/60HZ
  • Wymiary: 60 x 109 mm
  • Waga netto: 49,2 g

Parametry

Rodzaj produktu

Potrzebujesz pomocy

Najczęściej zadawane pytania

Jakim przewoźnikiem towary zostaną mi dostarczone?

Przy zamówieniu możesz wybrać jedną z następujących opcji dostawy: kurier FedEx albo Paczkomat Aby uzyskać więcej informacji na temat każdego rodzaju transportu, zobacz sekcję Dostawa towaru

Czy można odebrać towar osobiście?

Niestety nie mamy sklepów. Z przyjemnością prześlemy twoje zamówienie kurierem FedEx. Możesz także wybrać dostawę do wybranego punktu paczkomatu oferowanego przez InPost. 

Czy mogę złożyć moje zamówienie przez telefon?

Ze względu na RODO i ochronę prawną zarówno konsumentów, jak i sprzedawców detalicznych, nie jesteśmy w stanie przyjmować zamówień telefonicznych. Z przyjemnością doradzimy Ci przez telefon, ale musisz wysłać zamówienie za pośrednictwem naszego e-sklepu.

Czy przy zakupie muszę się rejestrować?

Aby zrealizować zamówienie, nie trzeba się rejestrować. Zarejestrowani klienci korzystają jednak z takich korzyści, jak punkty lojalnościowe (zniżka na kolejne zamówienie) i inne korzyści.

Gdzie jest paczka z moim zamówieniem?

Firma transportowa prześle Ci numer listu przewozowego e-mailem lub SMS-em oraz link do jego śledzenia.

Czy mogę zapłacić przewoźnikowi kartą kredytową?

Przepraszamy, ale kurier Fedex nie obsługuje płatności kartą kredytową. Również w przypadku transportu do punktów wydawania Paczkomat zamówienie nie może zostać opłacone na miejscu (zamówienie należy opłacić z góry).

Jak można złożyć reklamację i ile czasu zajmuje jej rozpatrzenie?

Obsługujemy większość reklamacji w ciągu 7-14 dni roboczych wg. Kodeksu cywilnego. Aby przyspieszyć rozstrzygnięcie reklamacji, wypełnij poprawnie internetowy formularz reklamacji towaru, który można znaleźć na stronie: https://www.tonerpartner.pl/zakupy-u-nas/zwroty-i-reklamacje/

Jak dowiem się, że paczka mi się doręcza?

Firma transportowa skontaktuje się z Tobą przez e-mail, SMS lub telefon. Otrzymasz numer listu przewozowego i link do jego śledzenia.

Co to są punkty lojalnościowe?

Punkty lojalnościowe są gromadzone przez zarejestrowanych klientów za każdy produkt w zamówieniu i mogą być wykorzystane jako rabat na następne zamówienie. Za każde 10 punktów otrzymują zniżkę w wysokości 1zł.

Co oznacza płatność online kartą kredytową?

Za zamówienie możesz zapłacić kartą bankową, której używasz na przykład do wypłaty gotówki w bankomacie. Płacąc kartą kredytową, płacisz z góry (podobnie jak płatność na konto bankowe). Jest to w 100% bezpieczna płatność, w której należy wprowadzić 16-cyfrowy kod numeryczny, miesiąc i rok ważności karty z przodu oraz 3-cyfrowy kod (CCV) z tyłu karty płatniczej. Nie zapomnij sprawdzić w swoim banku lub bankowości internetowej, jeśli masz włączone płatności kartą w Internecie.

Kiedy otrzymam punkty lojalnościowe i jak je wykorzystać?

Punkty lojalnościowe zostaną dodane do twojego konta automatycznie po 21 dniach od dokonania zamówienia. Następnie, po zalogowaniu się na swoje konto, możesz wystawić kod rabatowy, którego użyjesz w zamówieniu. Aby użyć kodu rabatowego, zaznacz w zamówieniu „Mam kod rabatowy i chcę go użyć”.

Nikt jeszcze nie zadał pytań o ten produkt. Jeśli potrzebujesz informacji prześlij nam pytanie za pomocą formularza. Odpowiemy najszybciej jak to możliwe.

Masz pytania? Pomożemy Ci.

Doradca
w wyborze
Punkty odbioru. Aż do 29985 punktów odbioru.
Szeroki wybór. Oferujemy coś więcej niż tylko produkty 40000.
Masz z nami czas. Możesz zwrócić towar w ciągu 30 dni.
Nagrodzimy Cię. Za każdy zakup otrzymasz punkty lojalnościowe.

Klienci nas chwalą

81% pozytywnych ocen w ciągu 30 dni